Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 11:47@Niklas: En stor skillnad mellan mänsklig röst vs titta på klockan är hur återkopplingen initieras. Du väljer att titta på klockan när du vill, röståterkopplingen kommer när "systemet" tycker att det behövs.
Jag vet många som vill ha återkoppling från s
@Niklas: En stor skillnad mellan mänsklig röst vs titta på klockan är hur återkopplingen initieras. Du väljer att titta på klockan när du vill, röståterkopplingen kommer när "systemet" tycker att det behövs.
Jag vet många som vill ha återkoppling från s
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 16:37Hej alla!
Vad kul att detta sporrade igång en diskussion. 😉
Anledningen till att jag inte beskrivit studien, metod och frågeställning mer ingående var för att jag först ville se om det fanns intresse att delta. De som sedan hakar på studien får självkl
Hej alla!
Vad kul att detta sporrade igång en diskussion. 😉
Anledningen till att jag inte beskrivit studien, metod och frågeställning mer ingående var för att jag först ville se om det fanns intresse att delta. De som sedan hakar på studien får självkl
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 17:20Bra att du tar det så Evelina. Tyckte nästan att jag lät lit väl gnällig. Men det kan bero på att jag fått en viss aversion mot att springa med telefon. Och det baseras på att jag var tvungen att köra så en vecka när min klocka var på reparation. Då testa
Bra att du tar det så Evelina. Tyckte nästan att jag lät lit väl gnällig. Men det kan bero på att jag fått en viss aversion mot att springa med telefon. Och det baseras på att jag var tvungen att köra så en vecka när min klocka var på reparation. Då testa
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 00:58Jag springer 3-4 ggr/vecka och i stort sett alltid med telefon (Endomondo, iPhone 5), så jag kan vara med i din studie, om det inte innebär allt för mycket jobb för mig. Brukar ibland glömma pulsbandet, men de flesta gångerna har jag det på också.
Föruto
Jag springer 3-4 ggr/vecka och i stort sett alltid med telefon (Endomondo, iPhone 5), så jag kan vara med i din studie, om det inte innebär allt för mycket jobb för mig. Brukar ibland glömma pulsbandet, men de flesta gångerna har jag det på också.
Föruto