Quote from Guest on 21 June 2010, 22:06Vi drar igång en satsning på soloklassen i VasaStafetten igen.
Första steget är ett testlopp som kommer att gå av stapeln samtidigt som årets stafett. Om inget oförutsett inträffar så planerar vi att bygga ut tävlingen i större skala till kommande år.
Vi drar igång en satsning på soloklassen i VasaStafetten igen.
Första steget är ett testlopp som kommer att gå av stapeln samtidigt som årets stafett. Om inget oförutsett inträffar så planerar vi att bygga ut tävlingen i större skala till kommande år.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:16Kan inte springa i år men är mycket intresserad av projektet (t+)
Kan inte springa i år men är mycket intresserad av projektet (t+)
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:06Jag tänker nog försöka vara med 🙂
Även om jag åker sträckan snabbare på skidor 😉
Jag tänker nog försöka vara med 🙂
Även om jag åker sträckan snabbare på skidor 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 09:54Intressant 🙂
Intressant 🙂
Quote from Lars Breström on 22 June 2010, 10:37Oj vad roligt! Men jag hinner inte i år. Hoppas att det blir av nästa år för då är jag garanterat med.
Oj vad roligt! Men jag hinner inte i år. Hoppas att det blir av nästa år för då är jag garanterat med.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 13:052011 eller 2012, bra alternativ för oss som inte vill cykla eller skida Vasaloppet. Nu har vi vårt VASAlöp.
40k
60k
90k
2011 eller 2012, bra alternativ för oss som inte vill cykla eller skida Vasaloppet. Nu har vi vårt VASAlöp.
40k
60k
90k
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 17:27Det är kul att intresset är stort för loppet 🙂 Även några nordiska löpare kommer.
Platserna är nära att ta slut men än finns chansen. Vill du springa Vasaloppsleden den 21 augusti så hör av dig (www.colibri.se/SM90).
Vi håller på att ta fram gemensa
Det är kul att intresset är stort för loppet 🙂 Även några nordiska löpare kommer.
Platserna är nära att ta slut men än finns chansen. Vill du springa Vasaloppsleden den 21 augusti så hör av dig (www.colibri.se/SM90).
Vi håller på att ta fram gemensa
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 23:05Menar du att det framförallt är utomnordiska löpare med för övrigt 😉
Menar du att det framförallt är utomnordiska löpare med för övrigt 😉
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 00:09Aj. Det bjöd jag på Anders 😉
Menade några nordiska icke-svenska löpare och resten svenskar.
Vi tangerar 20 anmälda men 2-3 löpare flaggar för att de inte till 100% vet om de kan komma. Siffran 20 startande är inte skrivet i sten utan det finns en viss
Aj. Det bjöd jag på Anders 😉
Menade några nordiska icke-svenska löpare och resten svenskar.
Vi tangerar 20 anmälda men 2-3 löpare flaggar för att de inte till 100% vet om de kan komma. Siffran 20 startande är inte skrivet i sten utan det finns en viss
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 17:50Vi har uppdaterat www.colibri.se/SM90 med boende och middag efter loppet.
De som har skickat in en intresseanmälan har idag fått besked om startplats via e-mail. Det är semestertid och alla kanske inte bevakar den e-adress som intresseanmälan skickades
Vi har uppdaterat http://www.colibri.se/SM90 med boende och middag efter loppet.
De som har skickat in en intresseanmälan har idag fått besked om startplats via e-mail. Det är semestertid och alla kanske inte bevakar den e-adress som intresseanmälan skickades