Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:00Det står på hemsidan att vi ska bära på vätska och energi som räcker i ca2.5mil.
Jag har tänkt ta ryggan.
Har inte funderat på staffetkontrollerna eller hur tätt det finns påfyllnadsställen.
Det står på hemsidan att vi ska bära på vätska och energi som räcker i ca2.5mil.
Jag har tänkt ta ryggan.
Har inte funderat på staffetkontrollerna eller hur tätt det finns påfyllnadsställen.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:14Jag har satt samman ett papper med alla kontrollerna och sträckorna från Vasastafettens hemsida som jag tänkte ha med mig för att veta hur långt det är mellan kontrollerna samt liten beskrivning av sträckan.
Om det är någon som vill ha för utskrift så har
Jag har satt samman ett papper med alla kontrollerna och sträckorna från Vasastafettens hemsida som jag tänkte ha med mig för att veta hur långt det är mellan kontrollerna samt liten beskrivning av sträckan.
Om det är någon som vill ha för utskrift så har
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 22:32Det var ett tag sedan jag sprang långt. I går var jag ute på ett sjutimmarspass och blev påmind om hur mycket mer vätska och energi man behöver få i sig efter marathondistansen.
Jag tar nog en ryggsäck, jag också.
Det var ett tag sedan jag sprang långt. I går var jag ute på ett sjutimmarspass och blev påmind om hur mycket mer vätska och energi man behöver få i sig efter marathondistansen.
Jag tar nog en ryggsäck, jag också.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:07Ryggsäcken är väl inte i vägen. Dessutom bra ryggträning. I say bring it!
Ryggsäcken är väl inte i vägen. Dessutom bra ryggträning. I say bring it!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:57Bara drygt en vecka kvar.
Visst vore det kul med lite extra hejande på plats. Kom förbi och upplev vasaloppsstämningen i sommarutförande. Mitt minnet från 2006 är att det även på sommaren är en väldigt speciell stämning vid kontrollerna.
Vi har tre sp
Bara drygt en vecka kvar.
Visst vore det kul med lite extra hejande på plats. Kom förbi och upplev vasaloppsstämningen i sommarutförande. Mitt minnet från 2006 är att det även på sommaren är en väldigt speciell stämning vid kontrollerna.
Vi har tre sp
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 15:09Jag kommer att vara mellan Sälen och Mora under hela tävlingsdagen tillsammans med två lag. Vår målsättning är att inte ta stryk av en sololöpare 🙂
Jag kommer att vara mellan Sälen och Mora under hela tävlingsdagen tillsammans med två lag. Vår målsättning är att inte ta stryk av en sololöpare 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 15:31Det låter som en fin utmaning Lena. Eftersom jag inte är något hot där så får jag kasta in en snabb finländare som största utmaningen 😉
Ultralöparna känns igen genom att nummerlapparna har en annan bakgrundsfärg och har en fyrsiffrig nummerserie som bör
Det låter som en fin utmaning Lena. Eftersom jag inte är något hot där så får jag kasta in en snabb finländare som största utmaningen 😉
Ultralöparna känns igen genom att nummerlapparna har en annan bakgrundsfärg och har en fyrsiffrig nummerserie som bör
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 16:24Finnar är utlänningar och räknas därför inte 🙂
(jag känner ett behov av att börja med bortförklaringar redan...)
Finnar är utlänningar och räknas därför inte 🙂
(jag känner ett behov av att börja med bortförklaringar redan...)
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 16:27Lena M J: Oj! Vårt lag i mixed-klassen måste slipa sträcktiderna ordentligt om vi ska klara det. Vi brukar ligga runt 7:20.
Lena M J: Oj! Vårt lag i mixed-klassen måste slipa sträcktiderna ordentligt om vi ska klara det. Vi brukar ligga runt 7:20.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:09Hehe, Morgan - våra lag kommer inte att klara det.
Men första året det fanns en soloklass i Vasastafetten (jag tror det var fyra löpare varav två fullföljde) växlade vårt bästalag ungefär samtidigt som den snabbaste sololöparen vid varje kontroll och vi
Hehe, Morgan - våra lag kommer inte att klara det.
Men första året det fanns en soloklass i Vasastafetten (jag tror det var fyra löpare varav två fullföljde) växlade vårt bästalag ungefär samtidigt som den snabbaste sololöparen vid varje kontroll och vi