Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 20:00Det var en fin målsättning Lena, särskilt med tanke på att J. Buud ska springa. 🙂
http://www.dt.se/nyheter/mora/article712873.ece
Det var en fin målsättning Lena, särskilt med tanke på att J. Buud ska springa. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 20:24Jag läste pressmedelandet innan det gick till tidningen. Fattar inte hur de kan missuppfatta vissa saker. Jonas skall springa, men i ett lag. Men det är många andra duktiga med väl värda att åka ut och heja på.
Jag läste pressmedelandet innan det gick till tidningen. Fattar inte hur de kan missuppfatta vissa saker. Jonas skall springa, men i ett lag. Men det är många andra duktiga med väl värda att åka ut och heja på.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 20:30Hejochhå, media rör ihop saker. Tack för rättningen!
Hejochhå, media rör ihop saker. Tack för rättningen!
Quote from Patrik Drugge on 13 August 2010, 12:11Zandra: kan det vara för att han har SM90 i sin kalender här på funbeat? Han ska alltså bara springa en sträcka? kan det vara sträcka 6 som tidigare?
Zandra: kan det vara för att han har SM90 i sin kalender här på funbeat? Han ska alltså bara springa en sträcka? kan det vara sträcka 6 som tidigare?
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:37Jag ställer frågan här också, inte bara i stafettråden:
Är det någon som ska åka från Mora till Stockholm under söndagen och har ledig plats i bilen?
Jag ställer frågan här också, inte bara i stafettråden:
Är det någon som ska åka från Mora till Stockholm under söndagen och har ledig plats i bilen?