Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:11Låter faktiskt som en trevlig grej! Kommer att köra CykelVasan så jag kanske kan stanna en vecka i Dalarna och köra SM90 veckan efter. Måste fundera...
Låter faktiskt som en trevlig grej! Kommer att köra CykelVasan så jag kanske kan stanna en vecka i Dalarna och köra SM90 veckan efter. Måste fundera...
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 11:20Hoppas att testlöpningen går fint, om det här loppet blir av nästa år kan jag absolut tänka mig att göra det till säsongens höjdpunkt! Det här har ju potential att bli ett riktigt kul arrangemang (t+)
Hoppas att testlöpningen går fint, om det här loppet blir av nästa år kan jag absolut tänka mig att göra det till säsongens höjdpunkt! Det här har ju potential att bli ett riktigt kul arrangemang (t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:45Det drar ihop sig. Om precis fyra veckor befinner vi 20 ensamlöpare oss mellan starten och Smågan. Den inledande långa uppförbacken som för VasaStafetten går på grusväg har just passerats. Smala stigar kantade av blåbärsris, spångade myrar, några kortare
Det drar ihop sig. Om precis fyra veckor befinner vi 20 ensamlöpare oss mellan starten och Smågan. Den inledande långa uppförbacken som för VasaStafetten går på grusväg har just passerats. Smala stigar kantade av blåbärsris, spångade myrar, några kortare
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 13:02Jag har lite svårt att hitta gamla resultat listor över löppet. Har någon kolla på vilken tid ensamlöparna springa på? Det lär variera rätt myckt
Jag har lite svårt att hitta gamla resultat listor över löppet. Har någon kolla på vilken tid ensamlöparna springa på? Det lär variera rätt myckt
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 13:08Det verkar som samtliga gamla resultatlistor är borta sedan Vasastafetten bytte arrangör. Tyvärr har jag slängt alla mina Mora Tidning med resultaten också, eftersom "de finns ju på nätet". 🙁
Det verkar som samtliga gamla resultatlistor är borta sedan Vasastafetten bytte arrangör. Tyvärr har jag slängt alla mina Mora Tidning med resultaten också, eftersom "de finns ju på nätet". 🙁
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 14:32Resultaten 2002-2006 finns samlade på http://www.colibri.se/SM90/
Jag har försökt få klarhet i hur pass torr banan är, men det verkar vara väldigt osäkert om man kan komma i mål torrskodd eller genomblöt om fötterna.
Startlistan ser rätt imponerande ut,
Resultaten 2002-2006 finns samlade på http://www.colibri.se/SM90/
Jag har försökt få klarhet i hur pass torr banan är, men det verkar vara väldigt osäkert om man kan komma i mål torrskodd eller genomblöt om fötterna.
Startlistan ser rätt imponerande ut,
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 18:00Bengt, erfarenheten från Vasastafetten förra året är att sannolikheten att komma torr i mål är exakt 0%. Visserligen var förra sommaren riktigt blöt men trots allt springer man på myrar, även om den finns någon spång här och där.
Bengt, erfarenheten från Vasastafetten förra året är att sannolikheten att komma torr i mål är exakt 0%. Visserligen var förra sommaren riktigt blöt men trots allt springer man på myrar, även om den finns någon spång här och där.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 18:45Tack Bengt
Torrhet på vasaloppsleden är nog lite av en färsk varaVad roligt att det är så många som ska springa i år. Många fler än det var tidigare
Tack Bengt
Torrhet på vasaloppsleden är nog lite av en färsk vara
Vad roligt att det är så många som ska springa i år. Många fler än det var tidigare
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 00:04Jag ser det inte som nägon tävling,vi är ett gäng som
kommer att springa igenom loppet som en bra träning
och samvaro inför Spartathlon.
Och förhoppningsvis får vi bra väder i vacker natur ner till Mora
Jag ser det inte som nägon tävling,vi är ett gäng som
kommer att springa igenom loppet som en bra träning
och samvaro inför Spartathlon.
Och förhoppningsvis får vi bra väder i vacker natur ner till Mora
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:54Hur resonerar ni andra med packningen?
- Behöver man vätska? Stafettens vattenkontroller ligger ju ganska tätt, och de håller väl öppet tills siste ensamlöpare har passerat?
- Släpar man med egen energi eller litar man på att kunna "tanka upp" ordentli
Hur resonerar ni andra med packningen?
- Behöver man vätska? Stafettens vattenkontroller ligger ju ganska tätt, och de håller väl öppet tills siste ensamlöpare har passerat?
- Släpar man med egen energi eller litar man på att kunna "tanka upp" ordentli