Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Får man ha måndagsångest? ..
Sitter här efter att ha sovit en 12h si så där.. Kan iofs vara för att jag sänkte volymen på stereon i morse när den började spela... Nåt jag inte får göra för då somnar jag om..
Men ja, sitter här gör jag och stirrar more or

Jag har hållt på med cykel i flera år och jag har aldrig lyckats vinna en date när jag cyklar:-(
Du måste dela med dig hur gör man???

dejt som pris?! Vart anmäler jag mig (H:)

Jo så här gör man:

1. Kontakta eller släng ut en krok i en tråd och bli kontaktad av nån på funbeat du tycker verkar trevlig.

2. Föreslå nån aktivitet ni kan hitta på. Cykla, springa, simma, plocka svamp eller nåt annat som ni båda vill prova på.

3. G

Dejter?! I plural.. 🙂 Kanon.. nu känns Mjörn runt mycket mer lockande... 😀

AM & Jeanette: Tack för instruktionen till den 7:e. Är det ok att köra långpass löpning under tiden runt berget, för att i god tid landa på gräsmattan i Nolhaga? 😉

Du eller jag Jeanette? Eller den som kommer först i mål kanske?

Som sagt.. det kommer bli ett väldans tempo runt Mjörn... först i mål vinner en date, va?
Eller?? Det var ju därför jag anmälde mig? 🙂
För att stå där anfådd, svettig och hungrig och självklart ytterst tilltalande och raggningsbar 🙂

Om man inte är s

På söndag är det Tjejmilen, får se när jag kommer i mål om det blir någon söndagsångest. Kanske kan finna någon dejt i publiken;-)

Ur raggningssynpunkt (och en del andra synpunkter) är Tjejmilen värdelös. De enda som är publik där är män och barn som tillhör tjejerna som springer. Har du ingen egen man får du inga egna hejarop (Pulsklacken oräknad). Jo, ett år fick jag glåpord av en