Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Vad är det som är en mil långt och luktar fisk ?

Förstår inte varför Tjejmilen alltid får Svullos gamla skämt att poppa upp i skallen på mig

Använd så många Svulloskämt du kan på dina dejter Per, och jag är säker på att vi kommer att få se dig i den här gruppen för en lång tid framöver... 😉

Word Magnus. Försökte komma på en dräpande kommentar men lyckades inte – din var grym!

jag tycker att det är fånigt med tjemilen, tjejtrampet, tjejer-kan-mässa och liknande. Måste vi bekräfta idéen om att tjejer är så svaga och rädda av sig att det inte vågar och kan i blandat sällskap...?

instämmer, Håkan!

Bra poäng Håkan! Kön är ju ändå bara en i huvudsak irrellevant social konstruktion.

Jag har sprungut Tjejmilen idag, men tycker mixade lopp är mycket roligare.

Jag har fetångest.

Har varit full varje kväll i gott folks sällskap (SSKK!) sen i onsdags och det har varit alldeles magiskt... sen har kärleksfronten gått alldeles tokigt, innan denna veckan fanns det en flicka, nu finns där plötsligt tre st, och en so

Kan man ha söndagsångest även om man inte partaja igår? ..
Har fan skitsvårt att komma igång med träningen idag, måste få till 110 minutrar till för att nå månadsmålet, och månadsmålet är satt för att jag ska nå årsmålet så småningom också :s sigh... 🙁

Idag har jag söndags ångest för vi var på svensexa igår och hade skit kul. Var på Ärstagård och gjorde "fångarna på gården" + bastubad vid kvarnbastun....helt grymt. kan verkligen rekomanderas. Men dagen efter så fick jag lite söndags ångest, alla andra