Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Jag undrar om det är så att en 40-årig tant kan få en sponsor så att jag kan satsa på löpningen istället för på jobbet...? Kan väl inte vara omöjligt? Visserligen är mitt personbästa på milen typ 45 minuter men får jag en sponsor så lovar jag att skärpa m

Själv har jag ju jobbat i en vecka och tyckte att det var trevligt att gå till jobbet igen.

Du får väl försöka skaffa spons! Hitta ett tufft mål och gå in för det, du kanske lyckas?

håller med, har haft en kanon semester, men jag tycker om att gå tillbaks till vardagen.. ok, jag jobbar ju inte 7-5 heller 😉 (gillar verkligen att jobba skift)

Hans, nu blir jag nyfiken...

Hittade en fästning i skrevet. Den gick sönder när jag tog bort den, en liten bit kvar (#)
Ja, det var lite distraktion i alla fall.

Det är tydligen inte farligt längre om man inte får ut den hel....

Ingen större ångest att börja jobba efter 5 veckors ledighet.
Blir skönt att få lite vardag och rutiner. Inte minst vad gäller träningen

Hur man botar söndagsångest?

Man åker till kontoret och jobbar hela söndagen, problem solved 🙂

Söndagsångest? Byt jobb säger jag då.

Lättare sagt än gjort kanske, men det är ju ingen nytta i att tycka det är jobbigt att behöva jobba...

Enkel lösning i och för sig:). Det var väl det jag försökte när jag efterlyste sponsor... Fast i mitt fall är det inte jobbet i sig som är ångestladdat utan mer förutsägbarheten som kommer med jobbet. Vardagen där man vet från dag till dag vad som kommer