Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSäpojogg
You need to log in to create posts and topics.

Ända sedan jag såg "I skottlinjen" där Clint Eastwood sprang bredvid presidentens bil har jag tänkt söka jobb på Secret Service - det ser ju så himla käckt och sportigt ut när de springer på det här sättet...

Är det bara jag som tycker det ser coolt ut?

Jag tycker de kunde haft mer löp-anpassade kläder. Kanske säpoiserat en lämplig uniform? Eller satt in en grupp blandade flygbasjägare eller hemvärnsfolk med rätt bakgrund som kunde få tillfällig polisbefogenhet eller nått.
Ser lite fånigt ut att springa

Nej, nej! Kostymen är halva grejen. De hade kostym i "I skottlinjen" ockås. Jättetufft är det.

Du har övertygat mig. Nu _måste_ jag skaffa en ny kostym.

En cool kostym i goretech borde ju ha en marknad.

Sen är jag besviken, säpojoggarna skulle såklart springa med en hand på fordonet de skall skydda.

Kan bli ett återkommande arr 😉
7 km i kostym i lagom gemensamt tempo längs samma väg.

Det står att de sprang i ett ganska lugnt tempo men om jag inte minns fel var det 7km och typ 30 minuter, då är man ändå på väg ner mot 4.20

Kortegen gick i 10km/h dvs 6-min tempo

Fredrik: har de haft MiB-tema än?

Ja, det påstås att det gick 10 km/h men det påstås också att det var 7km, något av de två är alltså fel.

De började cortegen 16.32 och var på båten 17.07. Mellan att cortegen stannade och att de stod i båten måste det ha varit minst 5 minuter alltså unde