Quote from Jan Lundquist on 21 June 2010, 08:30Jag tyckte det såg hur coolt ut som helst med dessa säposar joggande bredvid cortegen!
Jag tyckte det såg hur coolt ut som helst med dessa säposar joggande bredvid cortegen!
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:30Måste sett dumt ut när dom värmde upp. 4 kostymnissar kommer springande längs en bakgata.
Måste sett dumt ut när dom värmde upp. 4 kostymnissar kommer springande längs en bakgata.
Quote from ellen olsson on 21 June 2010, 08:34Jag vet inte om de haft MiB-tema men man måste ju inte följa temat... 🙂
Jag vet inte om de haft MiB-tema men man måste ju inte följa temat... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:57Säpostafett:
BILD:http://www.proteamonline.se/storage/customers/665/photoalbum/3453.jpg
Säpostafett:
BILD:http://www.proteamonline.se/storage/customers/665/photoalbum/3453.jpg
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:31Jag var alltså den enda som tyckte att det såg urtöntigt ut!? Satt och skrattade lite åt dem faktiskt... Man MÅSTE väl ha kunna löst det på ett snyggare sätt? Att de var lakejer, "sidorryttare" eller vad sjutton som helst!
Jag var alltså den enda som tyckte att det såg urtöntigt ut!? Satt och skrattade lite åt dem faktiskt... Man MÅSTE väl ha kunna löst det på ett snyggare sätt? Att de var lakejer, "sidorryttare" eller vad sjutton som helst!
Quote from Susan Hartley on 21 June 2010, 09:32Kortegevägen på land var 4,7 km (7 km inkluderade färden med slupen). Turen finns redan uppmätt och listad på jogg.se. Nästa år ser vi fram emot att kunna anmäla oss till Säpojoggen.
Kortegevägen på land var 4,7 km (7 km inkluderade färden med slupen). Turen finns redan uppmätt och listad på jogg.se. Nästa år ser vi fram emot att kunna anmäla oss till Säpojoggen.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:33Klassiskt misstag av Expressen alltså 🙂 och under 10 km/h
Klassiskt misstag av Expressen alltså 🙂 och under 10 km/h
Quote from Susan Hartley on 21 June 2010, 09:34Susanne: Hade livvakterna suttit till häst så hade de ju skymt objektet, så det var nog aldrig något alternativ.
Susanne: Hade livvakterna suttit till häst så hade de ju skymt objektet, så det var nog aldrig något alternativ.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:38Johanna, "skymt objektet"? Förklara! 🙂 Lakejerna stod ju baktill i vagnen, och de beridna var ju framför /snett framför eller bakom. Nu sprang de ju bredvid, skymde de inte mer då? *förvirrad*
Johanna, "skymt objektet"? Förklara! 🙂 Lakejerna stod ju baktill i vagnen, och de beridna var ju framför /snett framför eller bakom. Nu sprang de ju bredvid, skymde de inte mer då? *förvirrad*
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:45Kunde dom inte ha haft varsin Segway?
BILD:www.kk.org/streetuse/chinamil8.jpg
Kunde dom inte ha haft varsin Segway?
BILD:www.kk.org/streetuse/chinamil8.jpg