Quote from Susan Hartley on 21 June 2010, 09:47Fast för att skydda objektet så bör de ju vara så nära intill det som möjligt samtidigt som man har uppsikt. Hade de suttit till häst bredvid vagnen där Daniel och Victoria satt så skulle livvakterna ju ha skymt betydligt mer.
Äh, vad jag menar är att d
Fast för att skydda objektet så bör de ju vara så nära intill det som möjligt samtidigt som man har uppsikt. Hade de suttit till häst bredvid vagnen där Daniel och Victoria satt så skulle livvakterna ju ha skymt betydligt mer.
Äh, vad jag menar är att d
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:03Jag är med dig Johanna! 🙂 För att skydda bäst bör man alltså vara _bredvid_, det räcker inte med att vara i närheten! Hur som hellst; jag tyckte att det såg jättefånigt ut! (H)
Jag är med dig Johanna! 🙂 För att skydda bäst bör man alltså vara _bredvid_, det räcker inte med att vara i närheten! Hur som hellst; jag tyckte att det såg jättefånigt ut! (H)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:12Jag tyckte det så coolt ut (H)
Lite besviken dock när jag läste att de haft löparskor och inte lågskor på fötterna. Det hade James Bond aldrig accepterat 🙂
Jag tyckte det så coolt ut (H)
Lite besviken dock när jag läste att de haft löparskor och inte lågskor på fötterna. Det hade James Bond aldrig accepterat 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:18Åtkomstskyddat inlägg.
Åtkomstskyddat inlägg.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:19Precis, Peter P. Coolare med vanligare skor.
Vem fixar Säpoloppet den 19 juni 2011?
Precis, Peter P. Coolare med vanligare skor.
Vem fixar Säpoloppet den 19 juni 2011?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:42vilken rolig diskussion - jga tänkte också på fart & klader när jag såg Säpo springande... hmm att spring i kostym måset ahr avrit jobbigt - de måste nog har tränats innan.
Tack för roliga inslag, särskilt Clintan... man blir sugen att se den filmen igen
vilken rolig diskussion - jga tänkte också på fart & klader när jag såg Säpo springande... hmm att spring i kostym måset ahr avrit jobbigt - de måste nog har tränats innan.
Tack för roliga inslag, särskilt Clintan... man blir sugen att se den filmen igen
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:48Det måste varit jobbigare att rida i kort trav än att jogga i kostym.
Det måste varit jobbigare att rida i kort trav än att jogga i kostym.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:59Äsch....borde dom inte vara så vältränade att inget av det är jobbigt?! Jag tyckte dom såg rätt så avslappnade ut där dom sprang, men å andra sidan så tittade jag inte så noga.
Äsch....borde dom inte vara så vältränade att inget av det är jobbigt?! Jag tyckte dom såg rätt så avslappnade ut där dom sprang, men å andra sidan så tittade jag inte så noga.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:17de såg ut som om de joggade - jag kollade nogrannt! 🙂 bra fysiken där...
de såg ut som om de joggade - jag kollade nogrannt! 🙂 bra fysiken där...
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:19Såg ut som skottsäker väst under också. Det kan nog vara lite jobbigare än löpartights och linne.
Såg ut som skottsäker väst under också. Det kan nog vara lite jobbigare än löpartights och linne.