Quote from Jan Lundquist on 21 June 2010, 11:25Det är klart de bar skottsäkert!
Det är klart de bar skottsäkert!
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:27För rättvisans skull bör således Såpojoggen 2011 ha olika tävlingsklasser: med och utan skottsäkert.
För rättvisans skull bör således Såpojoggen 2011 ha olika tävlingsklasser: med och utan skottsäkert.
Quote from Susan Hartley on 21 June 2010, 11:46David: Nej, det kan jag inte tänka mig var jobbigare. De flesta red ju lätt! 😉
David: Nej, det kan jag inte tänka mig var jobbigare. De flesta red ju lätt! 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:51Å snälla, kan vi inte gå ihop om att fixa Säpojoggen 19 juni 2011! Så himla roligt! Obligatorisk tävlingsmundering kostym, skjorta, slips och (H)
Å snälla, kan vi inte gå ihop om att fixa Säpojoggen 19 juni 2011! Så himla roligt! Obligatorisk tävlingsmundering kostym, skjorta, slips och (H)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:53Får man ställa upp i häst o vagn med egen prinsessa så kommer jag (H)
Får man ställa upp i häst o vagn med egen prinsessa så kommer jag (H)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:55Jamen det är klart vi gör det! (t+)
Jag springer även utan prinsessa, det är inga problem.
Jag är anmäld. 🙂
Jamen det är klart vi gör det! (t+)
Jag springer även utan prinsessa, det är inga problem.
Jag är anmäld. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:57Lätt Sveriges coolaste tävling, om bara någon har vänligheten att stå för arrangemanget! (H)
Lätt Sveriges coolaste tävling, om bara någon har vänligheten att stå för arrangemanget! (H)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:59Fråga Säpo om de vill arrangera?
Fråga Säpo om de vill arrangera?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 12:08jag skulle nog också hänga med - låter kul!
men jag villa också kunna ha coola brillor som secret service 🙂
jag skulle nog också hänga med - låter kul!
men jag villa också kunna ha coola brillor som secret service 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 12:35Johanna: Jag vill bara infoga en replik som min systerdotter, då 5 år, utbrast i (något frustrerat kan tilläggas):
Men VARFÖR heter det rida LÄTT när det inte ÄR det??
Johanna: Jag vill bara infoga en replik som min systerdotter, då 5 år, utbrast i (något frustrerat kan tilläggas):
Men VARFÖR heter det rida LÄTT när det inte ÄR det??