Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 16:10Den måste naturligtvis heta SePå-jogg.
Den måste naturligtvis heta SePå-jogg.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 16:12Erik (t+) Sa du att du var från Göteborg? 😉
Erik (t+) Sa du att du var från Göteborg? 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 19:38Vilken underbar tråd, den är liksom kärnan av vad fb är. 😀 😀 😀 😀 Fb är BÄST (H)
Vilken underbar tråd, den är liksom kärnan av vad fb är. 😀 😀 😀 😀 Fb är BÄST (H)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 19:41vill bara hålla med Camilla.
Vilken underbar diskussion!! Säpojoggen var underbar. Klart att de skulle springa i kostym och slips, undantaget den kvinnliga polisen då 🙂
vill bara hålla med Camilla.
Vilken underbar diskussion!! Säpojoggen var underbar. Klart att de skulle springa i kostym och slips, undantaget den kvinnliga polisen då 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 19:43Nu har jag sett sammandraget. Vafan? De ska rida i kort trav under kortege.
Nu har jag sett sammandraget. Vafan? De ska rida i kort trav under kortege.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:06Ang detta,var de ngn som såg om de sprang i vanliga skor,eller fick de ha joggingskor ?? Hur jobbigt ska det inte va o kuta på asfalt i vanliga finskor ???
Ang detta,var de ngn som såg om de sprang i vanliga skor,eller fick de ha joggingskor ?? Hur jobbigt ska det inte va o kuta på asfalt i vanliga finskor ???
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:06De hade tydligen svarta löparskor.
De hade tydligen svarta löparskor.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:15Ok,men de måste vara så lagom trevligt o springa i kostym..o när kortegen va framme vid båten o svetten börjar rinna...
Ok,men de måste vara så lagom trevligt o springa i kostym..o när kortegen va framme vid båten o svetten börjar rinna...
Quote from Susan Hartley on 21 June 2010, 20:24Äh, nu tycker jag att ni överdriver kostymens hämmande effekt på löpningen. 🙂
När jag gick på gymnasiet så sprang jag varje dag fram och tillbaka till min häst under ett års tid (cykeln gick sönder och jag hade inte råd att laga den). Enkel väg var 5 k
Äh, nu tycker jag att ni överdriver kostymens hämmande effekt på löpningen. 🙂
När jag gick på gymnasiet så sprang jag varje dag fram och tillbaka till min häst under ett års tid (cykeln gick sönder och jag hade inte råd att laga den). Enkel väg var 5 k
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:32Johanna: Jodphurs ??? (vad e de...??)
Johanna: Jodphurs ??? (vad e de...??)