Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:35David: Jag tyckte dom nämnde något om hastigheten på hästarna, möjligtvis i sammanhanget ridart (heter det så, kan inget om hästar) det fick inte "gå för fort"
(TV:n stod på i hotellrummet, jag lyssnade bara på ett halvt öra)
David: Jag tyckte dom nämnde något om hastigheten på hästarna, möjligtvis i sammanhanget ridart (heter det så, kan inget om hästar) det fick inte "gå för fort"
(TV:n stod på i hotellrummet, jag lyssnade bara på ett halvt öra)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:35Helt rätt, Johanna. (t+) Jag tror tvärtom att det är jättetrevligt att springa i kostym.
Okej, det här är ju en lysande idé. Hur förverkligar vi den?
Helt rätt, Johanna. (t+) Jag tror tvärtom att det är jättetrevligt att springa i kostym.
Okej, det här är ju en lysande idé. Hur förverkligar vi den?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:37De kan köra två varv o byta ut Säpojoggarna efter första.
De kan köra två varv o byta ut Säpojoggarna efter första.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:43Nå nu djävlar skäms jag.!!????(Å de e faan inte ofta..!?)...naturligtvis så skulle Månkarbo Marathon ha inbjudit Daniel till något av våra tre alternativ....och då samtidigt naturligtvis inbjudit Kronprinsessan till hans egen kranskulla...Tja vi får väl s
Nå nu djävlar skäms jag.!!????(Å de e faan inte ofta..!?)...naturligtvis så skulle Månkarbo Marathon ha inbjudit Daniel till något av våra tre alternativ....och då samtidigt naturligtvis inbjudit Kronprinsessan till hans egen kranskulla...Tja vi får väl s
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:44Johanna försvann,ngn annan som vet vad jodphurs är...?
Johanna försvann,ngn annan som vet vad jodphurs är...?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:45Han behöver ju många hästkrafter för att ta sig fram, har han ingen egen maskin 😀
Han behöver ju många hästkrafter för att ta sig fram, har han ingen egen maskin 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:46Jodhpurs är ridbyxor.
Jodhpurs är ridbyxor.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:47Borde vara ridstövlar så utrustningen blir komplett.
Ang tempot så sa de på TV att kortegen gick i 10 km/h.
Borde vara ridstövlar så utrustningen blir komplett.
Ang tempot så sa de på TV att kortegen gick i 10 km/h.
Quote from ellen olsson on 21 June 2010, 20:50Jodphurs är en byxmodell så jag undrar om Johanna hade två par byxor på sig. 😉
Jodphurs är en byxmodell så jag undrar om Johanna hade två par byxor på sig. 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:53Hon har ju redan skrivit ridbyxor...(ridbyxor,stalljacka OCH jodphurs..)
Hon har ju redan skrivit ridbyxor...(ridbyxor,stalljacka OCH jodphurs..)