Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 14:47Bars solglasögon ?
Bars solglasögon ?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 14:54Kegö och Barrling var riktiga stjärnor i genren.
Kegö och Barrling var riktiga stjärnor i genren.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 14:55jag är med oxå.... jag måste ha solglasögon på! har kostym som jag kan använda också dock bara vita löparskor! 😀
jag är med oxå.... jag måste ha solglasögon på! har kostym som jag kan använda också dock bara vita löparskor! 😀
Quote from Susan Hartley on 22 June 2010, 14:57Nej, solglasögon bars inte på den autentiska säpojoggen. Men solglasögon har faktiskt en coolhetsfaktor som är svår att bortse från.
Nej, solglasögon bars inte på den autentiska säpojoggen. Men solglasögon har faktiskt en coolhetsfaktor som är svår att bortse från.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:02Vi som inte har en äkta polislegitimation får kompensera med mörka brillor.
Vi som inte har en äkta polislegitimation får kompensera med mörka brillor.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:03Man kanske skulle sy upp en mörk kostym (och vit skjorta) i funktionsmaterial...
Man kanske skulle sy upp en mörk kostym (och vit skjorta) i funktionsmaterial...
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:04jag har nog en VIT funktions t-shirt från midnatssloppet 2008 som kan funka under mörk kostym eller måste man har vit skjorta för kvalificering som Säpo joggare?
jag har nog en VIT funktions t-shirt från midnatssloppet 2008 som kan funka under mörk kostym eller måste man har vit skjorta för kvalificering som Säpo joggare?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:06Jag tycker nästan att man bör ha vit skjorta...:-)
Jag tycker nästan att man bör ha vit skjorta...:-)
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:08David: Säpojoggen påbjuder att man lagt tävlingen i sin kalender för att delta i diskussionen. Loppet behöver dock förridare, så med din bakgrund från K1 kan du säkert komma med på ett hörn.
David: Säpojoggen påbjuder att man lagt tävlingen i sin kalender för att delta i diskussionen. Loppet behöver dock förridare, så med din bakgrund från K1 kan du säkert komma med på ett hörn.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:08OK - tack 🙂
OK - tack 🙂