Quote from Susan Hartley on 22 June 2010, 15:09Vit funktionströja duger inte, enligt min mening.
Vit funktionströja duger inte, enligt min mening.
Quote from Susan Hartley on 22 June 2010, 15:10"David: Säpojoggen påbjuder att man lagt tävlingen i sin kalender för att delta i diskussionen. Loppet behöver dock förridare, så med din bakgrund från K1 kan du säkert komma med på ett hörn."
Jag kan bidra med en panikslagen häst. 😀
"David: Säpojoggen påbjuder att man lagt tävlingen i sin kalender för att delta i diskussionen. Loppet behöver dock förridare, så med din bakgrund från K1 kan du säkert komma med på ett hörn."
Jag kan bidra med en panikslagen häst. 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:13Räcker det inte med en panikslagen ryttare?
Räcker det inte med en panikslagen ryttare?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:14lugnt - det blir en vit skjorta 🙂
lugnt - det blir en vit skjorta 🙂
Quote from Susan Hartley on 22 June 2010, 15:14Två panikslagna kanske slår ut varandra så att det går på ett ut?
Två panikslagna kanske slår ut varandra så att det går på ett ut?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:19Det ska mycket till för att jag _inte_ ska springa detta!
Förresten borde det inte vara helt omöjligt att få Kronprinsessparet att bistå med sponsring av detta lopp, den där motionsstiftelsen som de grundat måste ju ha ett "flaggskepp" - så varför inte j
Det ska mycket till för att jag _inte_ ska springa detta!
Förresten borde det inte vara helt omöjligt att få Kronprinsessparet att bistå med sponsring av detta lopp, den där motionsstiftelsen som de grundat måste ju ha ett "flaggskepp" - så varför inte j
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:23Frida- det var mitt förslag tidigare i inslaget att någon kontakta bröllops stiftelsen... anmälningsavgifter går oavkortat dit.
Med tanke på Prins Daniels intresse i folkhälsa är detta inte alls så dumt.
jag hjälper dig gärna om det behövs.
Frida- det var mitt förslag tidigare i inslaget att någon kontakta bröllops stiftelsen... anmälningsavgifter går oavkortat dit.
Med tanke på Prins Daniels intresse i folkhälsa är detta inte alls så dumt.
jag hjälper dig gärna om det behövs.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:29Då kan jag o Madde sköta riddetaljen.
Då kan jag o Madde sköta riddetaljen.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 15:33Gymäg... förlåt, Prinsen menar jag kanske själv vill springa? Han slipper kostymen och utgör startfältets enda skyddsobjekt, omgiven av 800 livvakter...
Gymäg... förlåt, Prinsen menar jag kanske själv vill springa? Han slipper kostymen och utgör startfältets enda skyddsobjekt, omgiven av 800 livvakter...
Quote from Lotta Lindström on 22 June 2010, 15:35Jag har ingen kostym men jag kan nog fixa en käpphäst och agera förryttare 🙂
Jag har ingen kostym men jag kan nog fixa en käpphäst och agera förryttare 🙂