Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 16:55Det är skillnad på ordnar resp medaljer.
Det är skillnad på ordnar resp medaljer.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 16:55Med inspiration från systertråden till den här skulle jag vilja rekommendera Brö-loppet som alternativt arbetsnamn.
Med inspiration från systertråden till den här skulle jag vilja rekommendera Brö-loppet som alternativt arbetsnamn.
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2010, 17:07Stefan, en vattenpistol kanske skulle vara passande!
Stefan, en vattenpistol kanske skulle vara passande!
Quote from ellen olsson on 22 June 2010, 17:07Peter: För damklassen då, eller? 😉
Peter: För damklassen då, eller? 😉
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2010, 17:08Och bröl-loppet för herrklassen
Och bröl-loppet för herrklassen
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:08Blå Band klockrent!
Självklart springer vi all på rad. Startar samtidigt och går samtigt i mål.
En för alla alla för en eller var det en annan saga???
Blå Band klockrent!
Självklart springer vi all på rad. Startar samtidigt och går samtigt i mål.
En för alla alla för en eller var det en annan saga???
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:11Ska man tillåta babyjogger? Det kanske blir avgörande för om Daniel ställer upp.
Ska man tillåta babyjogger? Det kanske blir avgörande för om Daniel ställer upp.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:12var det inte att springa i led??? tiden skulle vara " fixad" ändå.... dvs fixerat lopp 🙂
var det inte att springa i led??? tiden skulle vara " fixad" ändå.... dvs fixerat lopp 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 22:18Ett initiativ helt i min smak. Måtte vi köra originalbansträckningen rakt av och inte bry oss om tillstånd, arrangemang och tjafs. Tidpunkt och tempo är ju redan givet 🙂
Joggande herrar och damer i kostym som invaderar stan. Så underbart. (L)
Ett initiativ helt i min smak. Måtte vi köra originalbansträckningen rakt av och inte bry oss om tillstånd, arrangemang och tjafs. Tidpunkt och tempo är ju redan givet 🙂
Joggande herrar och damer i kostym som invaderar stan. Så underbart. (L)
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 22:26Har faktiskt inte deltagit i någon tävling på flera år!
Men denna gick jag igång på HELT (L)
So I´m in..
Har faktiskt inte deltagit i någon tävling på flera år!
Men denna gick jag igång på HELT (L)
So I´m in..