Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 22:43Mer inspiration 😀
BILD:http://windowslive.ninemsn.com.au/img/blog/Clint_post.jpg
Mer inspiration 😀
BILD:http://windowslive.ninemsn.com.au/img/blog/Clint_post.jpg
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 00:07Nu kom Han! Som liksom satte i gång denna tråd om någon minns. Clintan måste ju komma med 🙂
Nu kom Han! Som liksom satte i gång denna tråd om någon minns. Clintan måste ju komma med 🙂
Quote from Mari Johansson on 23 June 2010, 05:38Jag har en känsla av att vi kommer få se ett par hundra i svart kostym nästa år 🙂 Kan inte låta blia att flina faktiskt....
Jag har en känsla av att vi kommer få se ett par hundra i svart kostym nästa år 🙂 Kan inte låta blia att flina faktiskt....
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 08:01och hur länge tror du den bilen skulle hålla 6-mintempo? 😀
och hur länge tror du den bilen skulle hålla 6-mintempo? 😀
Quote from Susan Hartley on 23 June 2010, 08:15Först tänkte jag att det skulle vara lite trist om det inte blev något riktigt lopp, utan att tempot var givet. Men när jag tänker på det så är ju originaltempot det enda rätta och dessutom skulle en nummerlapp definitivt störa outfiten.
Något alla som
Först tänkte jag att det skulle vara lite trist om det inte blev något riktigt lopp, utan att tempot var givet. Men när jag tänker på det så är ju originaltempot det enda rätta och dessutom skulle en nummerlapp definitivt störa outfiten.
Något alla som
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 08:54En samling matrixbusar invaderar ...
En samling matrixbusar invaderar ...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:02anmälningsavgift på 10 kr kanske så hyrs en svart limmo som deltagarna springer bredvid?
anmälningsavgift på 10 kr kanske så hyrs en svart limmo som deltagarna springer bredvid?
Quote from Mari Johansson on 23 June 2010, 09:04Eftersom det är en SÄPO-jogg så kan man ha nummerlapp med överstruket nummer. Skall det vara hemligt, så skall det... 🙂
Eftersom det är en SÄPO-jogg så kan man ha nummerlapp med överstruket nummer. Skall det vara hemligt, så skall det... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:09Det kanske är några funbeatmedlemmar som tänker gifta sig nästa sommar? Typ 19 juni? SÄPOjoggen kan erbjuda beskydd!
Gillar bilden på Clintan ovan - den ursprunglige inspiratören.
Det kanske är några funbeatmedlemmar som tänker gifta sig nästa sommar? Typ 19 juni? SÄPOjoggen kan erbjuda beskydd!
Gillar bilden på Clintan ovan - den ursprunglige inspiratören.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:21måste titta på säpovakterna igen & träna armföringen 🙂
måste titta på säpovakterna igen & träna armföringen 🙂