Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 14:34Jag e på! Å jag hoppas att nån* styr upp det hela! detta e ju grymt kul! några tusen löpare i svarta kostymer kan de bli så mycket bättre!
Jag e på! Å jag hoppas att nån* styr upp det hela! detta e ju grymt kul! några tusen löpare i svarta kostymer kan de bli så mycket bättre!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 14:49Kan inte någon förhandla fram med någon säljare/grossist på svarta löpardojor, till något finfint mängdrabattpris? Plötsligt kanske svarta löparskor blir väldigt populära?
Kan inte någon förhandla fram med någon säljare/grossist på svarta löpardojor, till något finfint mängdrabattpris? Plötsligt kanske svarta löparskor blir väldigt populära?
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 14:55sträckan är ju så kort så jag springer i några vanliga svarta dojor. Svart kostym eller kavaj/brallor får jag leta på myrorna. 🙂
sträckan är ju så kort så jag springer i några vanliga svarta dojor. Svart kostym eller kavaj/brallor får jag leta på myrorna. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 15:04Högklackat och dräkt då?
(ja jag vet att tjejen som var med inte hade det, men iaf?)
Högklackat och dräkt då?
(ja jag vet att tjejen som var med inte hade det, men iaf?)
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 15:24Högklackat och dräkt? Nej, nej. *ryser av fasa* 🙂
Kolla in Rene Russo för mer inspiration, Lingling. Jag har inte hittat någon bild eller något klipp, men någon annan kanske kan hjälpa till?
Högklackat och dräkt? Nej, nej. *ryser av fasa* 🙂
Kolla in Rene Russo för mer inspiration, Lingling. Jag har inte hittat någon bild eller något klipp, men någon annan kanske kan hjälpa till?
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 15:33Dr Martens lågskor borde funka, de är väl kanske inte klockrena löparskor men 5km, borde funka =)
http://www.drmartens.com/ProductDetail.asp?PID=12877001
Dr Martens lågskor borde funka, de är väl kanske inte klockrena löparskor men 5km, borde funka =)
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 16:36hittade mina innegympa skor - svarta Reeboks 🙂
hittade mina innegympa skor - svarta Reeboks 🙂
Quote from ellen olsson on 24 June 2010, 17:36Det får bli svarta oxfordskor. Det är viktigt att hålla på etiketten. 🙂
Det får bli svarta oxfordskor. Det är viktigt att hålla på etiketten. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 19:24Rene Russo - en modern Katharine Hepburn.
Men jag tänkte mer på en del kläder Gillian Andersson haft - även om hon spelade utredare.
Rene Russo - en modern Katharine Hepburn.
Men jag tänkte mer på en del kläder Gillian Andersson haft - även om hon spelade utredare.
Quote from Fernanda Zei on 24 June 2010, 20:49kan varmt rekommendera Rockports findojor! Jag har dem en del på jobbet och de är fantastiskt sköna. När det är mässor emellanåt så kan man stå en heldag och fötterna är helt ok.
tror t o m de hade en reklam för några år sedan där det var en kille som s
kan varmt rekommendera Rockports findojor! Jag har dem en del på jobbet och de är fantastiskt sköna. När det är mässor emellanåt så kan man stå en heldag och fötterna är helt ok.
tror t o m de hade en reklam för några år sedan där det var en kille som s