Quote from Susan Hartley on 23 June 2010, 09:21Nej nej, ska vi springa runt någon form av fordon så ska det vara en kalesch, som i originalet.
Nej nej, ska vi springa runt någon form av fordon så ska det vara en kalesch, som i originalet.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:19Orginalitet är ordet för dagen. Eller är ordet replika.
(H) fast utan brillor
Orginalitet är ordet för dagen. Eller är ordet replika.
(H) fast utan brillor
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:14Midnattsloppet har ju "exporterats" till Finland. Om även SÄPOjoggen exporteras, kan den i Finland lanseras som "SEPPOjoggen" 🙂
Midnattsloppet har ju "exporterats" till Finland. Om även SÄPOjoggen exporteras, kan den i Finland lanseras som "SEPPOjoggen" 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:31Nån måste springa före med ögonmask, kofot och 176-671 på tröjan 🙂
Nån måste springa före med ögonmask, kofot och 176-671 på tröjan 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:32Eller varför inte som privatspanare. Eskort av Barrling och Kegö valfritt.
Eller varför inte som privatspanare. Eskort av Barrling och Kegö valfritt.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 12:54Hoppas verkligen inte det är något annat större lopp som stör detta, vill så gärna delta! Riktigt roligt. Iår var ju vättern samtidigt och det går ju inte.
Glöm inte svenska flaggan på slaget.
Hoppas verkligen inte det är något annat större lopp som stör detta, vill så gärna delta! Riktigt roligt. Iår var ju vättern samtidigt och det går ju inte.
Glöm inte svenska flaggan på slaget.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 20:22Strålande initiativ - helt i min smak! 😀
Självklart är jag med om jag bara är hemma då! (t+)
Strålande initiativ - helt i min smak! 😀
Självklart är jag med om jag bara är hemma då! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 22:41För min del gäller det att jag _inte_är hemma, bor en bit från orginalrundan. Annars kan kanske alla som inte kan springa just där, ha ett eget lopp på valfri bana, i en valfri stad, samtidigt, typ SU. Naturligtvis i samma utstyrsel och samma sträcka men
För min del gäller det att jag _inte_är hemma, bor en bit från orginalrundan. Annars kan kanske alla som inte kan springa just där, ha ett eget lopp på valfri bana, i en valfri stad, samtidigt, typ SU. Naturligtvis i samma utstyrsel och samma sträcka men
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 06:37Filmat längs bansträckningen.
http://www.youtube.com/watch?v=CYUzWZRg4pM&hd=1
Filmat längs bansträckningen.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 12:46För dig som tränar på löpband så kan denna tidigare påannonserade film användas för att exakt memorera och träna längst med banan. Bildskärm framför löpbandet Få lopp i världen kan erbjuda den servicen. Pace och allt.
19.6.2011 - vi möts då
Filmat längs
För dig som tränar på löpband så kan denna tidigare påannonserade film användas för att exakt memorera och träna längst med banan. Bildskärm framför löpbandet Få lopp i världen kan erbjuda den servicen. Pace och allt.
19.6.2011 - vi möts då
Filmat längs