Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:43Måste nog ta mig till Stockholm för den här.
Måste nog ta mig till Stockholm för den här.
Quote from Therese Linner on 14 August 2010, 13:51Lopp och lopp... Jag tror det är mer som en flashmob, fast kanske mer välkänd... Have fun!
Lopp och lopp... Jag tror det är mer som en flashmob, fast kanske mer välkänd... Have fun!
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 19:48Alltså, vi snackar SÄPO! Vi säger inget innan, märker någon något så har vi fullständig kontroll och om det inte märks så är det undercover-operation vi planerat, sen länge
(H) - lämpligaste smileys för inlägg här. FNISS 😉
Alltså, vi snackar SÄPO! Vi säger inget innan, märker någon något så har vi fullständig kontroll och om det inte märks så är det undercover-operation vi planerat, sen länge
(H) - lämpligaste smileys för inlägg här. FNISS 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:224,7 km på 17 minuter - det är ingen jogg precis... sprang de verkligen så fort??
4,7 km på 17 minuter - det är ingen jogg precis... sprang de verkligen så fort??
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 13:04Nej.
Nej.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 19:13Får man ha vit smoking om man springer i motionsklassen?
Får man ha vit smoking om man springer i motionsklassen?
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 19:58Tveksamt. Klädkoden är mycket strikt. 😉
Tveksamt. Klädkoden är mycket strikt. 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:25Med tanke på två ytterligare prins- och prinsessbröllop inom snar framtid kan det ochså vara idé att hålla sig i trim för distansen, för det fall att kortége skulle efterfrågas.
Med tanke på två ytterligare prins- och prinsessbröllop inom snar framtid kan det ochså vara idé att hålla sig i trim för distansen, för det fall att kortége skulle efterfrågas.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 20:41Kanske skullle vara nåt
Man erbjuder sig att vara medlöpare bara för att skapa illusionen av att personen är viktig... och i värsta fall så kan man ju få sig ett skönt löp pass...
Kanske skullle vara nåt
Man erbjuder sig att vara medlöpare bara för att skapa illusionen av att personen är viktig... och i värsta fall så kan man ju få sig ett skönt löp pass...
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 20:48Idag den 21 augusti sprang den kvinnliga SÄPO...agenten igen.... Denna gång i Örebro.
Idag den 21 augusti sprang den kvinnliga SÄPO...agenten igen.... Denna gång i Örebro.