Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 20:43Men ni hade ju kunnat beskydda henne 😉 Eller sprang ni i fel tempo?
Men ni hade ju kunnat beskydda henne 😉 Eller sprang ni i fel tempo?
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 21:07Inte i fel tempo men åt fel håll! Fast hade något hänt just när vi möttes så hade vi 5 i gruppen såklart rykt in och bistått SÄPO-joggaren:-)
Inte i fel tempo men åt fel håll! Fast hade något hänt just när vi möttes så hade vi 5 i gruppen såklart rykt in och bistått SÄPO-joggaren:-)
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 21:15Loppet lever! Annars vänder vi ett blad, så att säga.
Loppet lever! Annars vänder vi ett blad, så att säga.
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:50Är folk fortfarrande sugna på att delta?
Är folk fortfarrande sugna på att delta?
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:52O ja (H)
O ja (H)
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:56Absolut!
Absolut!
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 13:09Självklart! (L)
Jag har en bild av Clintan när han springer bredvid presidentens bil framför mig här på jobbet. Som ínspiration.
Självklart! (L)
Jag har en bild av Clintan när han springer bredvid presidentens bil framför mig här på jobbet. Som ínspiration.
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 13:19Jag upptäckte den här tävlingen bara för en vecka sedan, så, JA! 🙂
Jag upptäckte den här tävlingen bara för en vecka sedan, så, JA! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 17:55Absolut
Absolut
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 18:01Jag är på!
Ända sedan jag såg reklamen för Rockportskorna på slutet av 80-talet med en bild på en kostymklädd löpare och ett par Rockportdojor som kutade London Marathon tillsammans så kände jag att detta är min grej.
Jag fattar inte riktigt varför me
Jag är på!
Ända sedan jag såg reklamen för Rockportskorna på slutet av 80-talet med en bild på en kostymklädd löpare och ett par Rockportdojor som kutade London Marathon tillsammans så kände jag att detta är min grej.
Jag fattar inte riktigt varför me