Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

4.7 km i Kronprinsesan Victorias och Prins Daniels kortegespår.
Start: kl. 16.40
Kortegeväg: Storkyrkan - Slottsbacken - Kungsträdgårdsgatan - Hamngatan - Kungsgatan - Strandvägen - Djurgården
Tävlandes utrustning:
Oknäppt svart kostym, vit skjorta, svart

Jag var och sprang lite i snårskogen runt Solliden häromsistens. I mörkret, i snön. Hukandes något för att få lite färre kvistar i ögonen. Jag såg nog ganska SÄPO-aktig ut. Bra träning.

Jag är helt övertygad om att de hade safty-västar på sig så jag funderar på att ta reflexvästen (H)

Underbart, Simon. Helt rätt inställning. Mer sånt. (t+)

Har kostym, brillor och inställningen klar. Skulle gärna vilja ha en sådan där öronsnäcka med krullsladd också... jag har ju lite tid på mig att få ihop en..

Jag tror at det får bli löparskor att springa i men det är ju lite synd. Kanske med lite tejp på

Smörja in fötterna i salva.

Man borde kunna använda såna där telefonsladdsnyckelringar (jössses vilket ord ) som krullsladd. Borde finnas hos närmsta låssmed och sen klippa till önskad längd.

Åh, vilka minnen! Jag hade en rödglittrig i lågstadiet 🙂

http://www.dealextreme.com/ kan nog bistå. 🙂

Jag har av naturliga skäl ingen kostym men jag planerar ett besök på någon second-hand-butik. Det borde väl gå att hitta något för en hyfsad peng där. Spelar ju ingen roll om den är rysligt ful och omodern, bara den är svart.... 🙂