Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha Då kan jag vara prinsessa 🙂

Fråga mig igen hur motiverad jag är när det är dags och jag har cyklat 30 mil dagen innan. 😀

Det handlar nog mest om huruvida vi är tillbaka i Stockholm i tid till start eller ej men det borde vi vara om vi inte råkar ut för några missöden under färden

Klart vi ska springa. 🙂

Oj, här är det träning som gäller inför denna viktiga dag (H)

Ja nu hoppas jag vekligen att det här "evenemanget" kommer att gå av stapeln för nu har jag köpt mig ett par svarta joggingskor endast för detta (H)

Snyggt. Vilket engagemang Miche (t+)

Säpojoggen är upplagt som Evenemang på Facebook och där planeras tydligen för start 11:00. Men det går ju inte, då har ju inte ens mitt specialchartrade plan landat. 16:40 är väl ändå den officiella starttiden?

http://www.facebook.com/home.php#!/event.ph

Nä, det fungerar inte för mig heller. Jag jobbar till 16.00 men hoppas kunna gå tidigare.

Är inte på Fejjan.

Tanken är väl också att följa i spåren på fjolårets säpojogg? Att göra likadant menar jag.

Hehe, 1990 personer har svarat att de kommer att delta och 1874 att de kanske kommer att delta. Nåja, vi får väl se hur de siffrorna står sig när det blir allvar av. Men poängen är ju ändå att alla springer samtidigt.