Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har hela tiden uppfattat det som att det ska ske samma tid och samma plats som förra året, dessutom i samma outfit (H)

Exakt så har jag också uppfattat det. 🙂

Klockan 11 är nog tyvärr tok-kört för egen del. Tyvärr.

Vet inte om det framgår någonstans men det är väl bäst tid som gäller om man vill utnämna någon form av segrare. Det är ju ett lopp inspirerat av en speciell sak men fortfarande ett lopp. Dessutom mer utstuderat ( = mindre humor enligt mig) om man försöke

I senaste numret av min lokaltidning "Mitt i Bromma" var det en liten notis om SÄPO-joggen med hänvisning till Funbeat 🙂

start 1100 går inte för mig heller 🙁

Kul med "Mitt i Bromma". 🙂

Jag skriver ett inlägg på facebook och hänvisar till den här diskussionen. Här på funbeat verkar vi i alla fall vara eniga om starttid 16:40, eller hur? Och det var väl ändå här som idén uppstod...

letade rätt på notisen i min Mitt-I-Järfälla, utan hänvisning till Funbeat dock.

Om jag har uppfattat det rätt så är det här på FB som loppet uppstod. TS har angivit förutsättningarna. Även om TS inte är med längre så anser jag att vi ska följa dem.

Det är här på Funbeat som idén kom upp och allt handlar om att springa i SÄPO tepo som en kul grej,INGEN tävling ett GIPPO.Slälvklart så startat VI som sakts från början 16:40 å springer gemensamt samma sträcka som kortegen tog,det är ju det som är grejen

Hej hej på er all som har denna "tävling"i er kalender.Hoppas nu att ni verkligen är på och kommer till Storkyrkan 19 juni och startar gör vi 16:40 som sagts från början.

Idag kl 14:45 kommer jag att medverka i SR P4 programet P4 extra med Lotta Bromé oc