Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 17:09nej jag misstänkte det,men vi kör 16:40 och hoppas på att facebook vill göra som oss.Vad höll dom för tempo,någon som kommer ihåg?
nej jag misstänkte det,men vi kör 16:40 och hoppas på att facebook vill göra som oss.Vad höll dom för tempo,någon som kommer ihåg?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 17:43Det jag hört från början är 6 min/km.
Det jag hört från början är 6 min/km.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 19:20Blir kul. Nu är det bara att fundera på vilken kostym som mest behöver en kemtvättsomgång....
Blir kul. Nu är det bara att fundera på vilken kostym som mest behöver en kemtvättsomgång....
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:05Och jag måste bli snabbare i benen........
Och jag måste bli snabbare i benen........
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:10Och jag måste få tag i en svart kostym. (#) Förutom svarta skor och något som ser ut som en hörsnäcka - vad är det mer för utstyrsel som gäller? Vit skjorta? Solglasögon? Samma för både män och kvinnor?
Och jag måste få tag i en svart kostym. (#) Förutom svarta skor och något som ser ut som en hörsnäcka - vad är det mer för utstyrsel som gäller? Vit skjorta? Solglasögon? Samma för både män och kvinnor?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:32Nu är ju väldigt klen och så men jag tror att det kan bli svårt att fixa detta faktiskt.
För 4.7km på 16.32 ger ett tempo på 3:31 min/km eller en hastighet a 17.06 km/h och det i kostym och lågskor. Ja ja lycka till i alla fall.
Men ni har väl inte någ
Nu är ju väldigt klen och så men jag tror att det kan bli svårt att fixa detta faktiskt.
För 4.7km på 16.32 ger ett tempo på 3:31 min/km eller en hastighet a 17.06 km/h och det i kostym och lågskor. Ja ja lycka till i alla fall.
Men ni har väl inte någ
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:58Kristina du behöver en svart kostym en vit skjorta svarta strumpor och skor,hörsnäcka är bonus och solglasögon vet jag inte om vi skall ha,Säpo hade inga.Slips gäller bara killar.
Kristina du behöver en svart kostym en vit skjorta svarta strumpor och skor,hörsnäcka är bonus och solglasögon vet jag inte om vi skall ha,Säpo hade inga.Slips gäller bara killar.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 00:02Vilket tempo kommer hållas. Såg något i diskussionen om 3:30/km. Det verkar lite snabbt för en kortege...
Vilket tempo kommer hållas. Såg något i diskussionen om 3:30/km. Det verkar lite snabbt för en kortege...
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 06:24Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 07:01Angående tempo så höll de väl ca 6min/km när de sprang.
Hörsnäcka går lätt att fixa. Köp öronproppar med snören i på apoteket 😀
Angående tempo så höll de väl ca 6min/km när de sprang.
Hörsnäcka går lätt att fixa. Köp öronproppar med snören i på apoteket 😀