Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:44Jag hade tänkt att vi skall hålla ett 6 min /km tempo.
Jag hade tänkt att vi skall hålla ett 6 min /km tempo.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:44Dubbel post
Dubbel post
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:12Fantastiskt. Jag bor i Göteborg men är uppe i Stockholm på dop den 18. Klart jag springer med. Kostymen är ju med på dopet!
Fantastiskt. Jag bor i Göteborg men är uppe i Stockholm på dop den 18. Klart jag springer med. Kostymen är ju med på dopet!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:18Borde vi inte ha med någon öppen bil med ett prins/prinsesspar i?
Borde vi inte ha med någon öppen bil med ett prins/prinsesspar i?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:55Nu när loppet har fått så stor uppståndelse så borde det väl inte vara sååå svårt att få någon att ställa upp
Jag menar inte ens Obama har den mängden av kostym klädda personer runt omkring sig när han åker bil 😉
Nu när loppet har fått så stor uppståndelse så borde det väl inte vara sååå svårt att få någon att ställa upp
Jag menar inte ens Obama har den mängden av kostym klädda personer runt omkring sig när han åker bil 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 07:37DET vore kul! (t+)
DET vore kul! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 07:40Fixar någon bil kan jag sitta och vinka (t+)
Fixar någon bil kan jag sitta och vinka (t+)
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 20:45Jag undrar om ni är intresserde av att betala en tjuga i frivillig startavgift som oavkortat skall gå till Kronprinsessans jubileumsfond.
Jag undrar om ni är intresserde av att betala en tjuga i frivillig startavgift som oavkortat skall gå till Kronprinsessans jubileumsfond.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 20:46Är inte Cal-Gustavs kaffefond i behov av tillskott?
Är inte Cal-Gustavs kaffefond i behov av tillskott?
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 15:00Inte när han är inkognito med blankt vapen i handen.
Inte när han är inkognito med blankt vapen i handen.