Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:12För den som ev. inte sett min separata tråd i ämnet: Nu skriver dn om säpojoggen, kul, va?
http://www.dn.se/sthlm/en-jogg-i-kronprinsessparets-kortegespar
För den som ev. inte sett min separata tråd i ämnet: Nu skriver dn om säpojoggen, kul, va?
http://www.dn.se/sthlm/en-jogg-i-kronprinsessparets-kortegespar
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 19:04På sätt och vis är det ju kul men samtidigt är det ju SÄPO. Det skall ju vara lite hysch hysch. Ifall stockholm vet om att vi kommer springa så blir det ju ingen surprise 😀
På sätt och vis är det ju kul men samtidigt är det ju SÄPO. Det skall ju vara lite hysch hysch. Ifall stockholm vet om att vi kommer springa så blir det ju ingen surprise 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 19:09Vi har en läcka i organisationen!
Vi har en läcka i organisationen!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 22:50Är det nu jag skall erkänna att det är jag som läcker... 😀
Är det nu jag skall erkänna att det är jag som läcker... 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 23:29(H)
(H)
Quote from Lotta Lindström on 7 June 2011, 23:34Kanske dags att skapa en ny hemlig organisation inom organisationen som får motarbeta alla eventuella läckor(H)
Kanske dags att skapa en ny hemlig organisation inom organisationen som får motarbeta alla eventuella läckor(H)
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2011, 00:01Den finns redan. 😉 Mer kan jag tyvärr inte säga.
Den finns redan. 😉 Mer kan jag tyvärr inte säga.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 09:26Kul med DN reportage.... ske bli kul att se hur dagen blir!
kanske dyker prinsparet upp? hehehehe
Kul med DN reportage.... ske bli kul att se hur dagen blir!
kanske dyker prinsparet upp? hehehehe
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 11:30När jag tvingade folk här på jobbet att lyssna på den lysande intervjun med Miche Larsson sa en person:
"Det här är sånt som gör att mänskligheten tar ett steg längre."
När jag tvingade folk här på jobbet att lyssna på den lysande intervjun med Miche Larsson sa en person:
"Det här är sånt som gör att mänskligheten tar ett steg längre."
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 12:47var kan man lyssna på intervjun?
var kan man lyssna på intervjun?