Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 08:48Och jag kommer. Ifall det har undgått någon.
Och jag kommer. Ifall det har undgått någon.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 12:23Petra Månström har bloggat om Säpojoggen. I kommentarerna framhålls att idén uppstod här på funbeat.
http://blog.svd.se/maratonbloggen/2011/06/08/sugen-pa-sapojogg/
Petra Månström har bloggat om Säpojoggen. I kommentarerna framhålls att idén uppstod här på funbeat.
http://blog.svd.se/maratonbloggen/2011/06/08/sugen-pa-sapojogg/
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 14:31Hej!
Jag tänker vara med och kubba nästa söndag.Två frågor:
Finns det tillstånd?Varför svart slips?
Hej!
Jag tänker vara med och kubba nästa söndag.
Två frågor:
Finns det tillstånd?
Varför svart slips?
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 15:22Östermalmsnytt ringde igår och ville intervjua mig om Säpojoggen. Jag hänvisade då till den här Funbeattråden och hoppas reportern kollade upp den!
Östermalmsnytt ringde igår och ville intervjua mig om Säpojoggen. Jag hänvisade då till den här Funbeattråden och hoppas reportern kollade upp den!
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 15:23Kan tillägga att jag tackade nej till intervjun eftersom Säpojoggen inte var min idé!
Kan tillägga att jag tackade nej till intervjun eftersom Säpojoggen inte var min idé!
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 15:54Är du säker på att det inte var säpo som ringde?
Är du säker på att det inte var säpo som ringde?
Quote from Elias Engqvist on 10 June 2011, 18:12...eller al Quaida?
...eller al Quaida?
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 23:08Det vet man iofs aldrig...
Det vet man iofs aldrig...
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 23:47Svart slips är felaktigt att bära, det bärs vid begravningar. Säpos joggare (och vakter) har MÖRKA diskreta slipsar.
Svart slips är felaktigt att bära, det bärs vid begravningar. Säpos joggare (och vakter) har MÖRKA diskreta slipsar.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 04:11Attans! Är inte i stan när det här loppet går. Hade nog sprungit i så fall. Lycka till alla. Håll fanan lågt.
Attans! Är inte i stan när det här loppet går. Hade nog sprungit i så fall. Lycka till alla. Håll fanan lågt.