Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 19:21För republikaner borde klädseln i loppet inte vara vit slips utan utklädd till Anckarström.
För republikaner borde klädseln i loppet inte vara vit slips utan utklädd till Anckarström.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 23:10Med tanke på funderingarna på slipsens färg så vet jag inte varför det sagts att den skall vara svart,det är som det sägs att svart har man på begravning så därför tycker jag vi säger så här. Slipsen skall vara mörk och diskret.
Med tanke på funderingarna på slipsens färg så vet jag inte varför det sagts att den skall vara svart,det är som det sägs att svart har man på begravning så därför tycker jag vi säger så här. Slipsen skall vara mörk och diskret.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 23:12Såg att det tyvärr skall bli regn den 19:e men det är ju vad yr.no säger idag,vi hoppas naturligtvis på uppehåll.
Såg att det tyvärr skall bli regn den 19:e men det är ju vad yr.no säger idag,vi hoppas naturligtvis på uppehåll.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 23:34Vad är det för dumheter med att svart slips ska sammanknippas med begravning?
Vad är det för dumheter med att svart slips ska sammanknippas med begravning?
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 23:40Nu blir jag förvirrad? Jag som är en bitter republikan som tycker att SÄPO-joggen ska bli en höjdare. Är jag helt snett på det? Eller vill jag bara få behöva köpa en ny mörk kostym?
Nu blir jag förvirrad? Jag som är en bitter republikan som tycker att SÄPO-joggen ska bli en höjdare. Är jag helt snett på det? Eller vill jag bara få behöva köpa en ny mörk kostym?
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 01:15Vit domino?
Vit domino?
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 01:55Andreas: Det är nog lugnt. Som republikan kan man tycka att det var ett finurligt påfund som inte har något med kungahuset att göra. SÄPO sprang bara för att det var kul. Typ.
Ref. David Pavid
Andreas: Det är nog lugnt. Som republikan kan man tycka att det var ett finurligt påfund som inte har något med kungahuset att göra. SÄPO sprang bara för att det var kul. Typ.
Ref. David Pavid
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 08:23Andreas; Jag har aldrig sett helsvart slips i något annat sammanhang än på begravning, har du?
Edit; lagt till addressat
Andreas; Jag har aldrig sett helsvart slips i något annat sammanhang än på begravning, har du?
Edit; lagt till addressat
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 09:17Vit slips bärs av änklingen, barn och föräldrar till den avlidne. Andra sörjande bär svart slips.
Vit slips bärs av änklingen, barn och föräldrar till den avlidne. Andra sörjande bär svart slips.
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 10:15-AT-: Japp, absolut har jag det. Regeln vit/svart slips på begravning utesluter inte att man kan ha svart slips vid andra tillfällen.
-AT-: Japp, absolut har jag det. Regeln vit/svart slips på begravning utesluter inte att man kan ha svart slips vid andra tillfällen.