Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mr 99 dvs han som inte är riktigt hundra har sagt att han skall vara med. Bara det inte blir några taskiga bilder tagna under loppet.

Dags att ta ut den svarta ur malpåsen och spänna på sig skorna.

(H)

Mr99? Är det inte alla i Bernadottesläkten + senaste tillskottet?

Jag testade kavaj i dag men de var för stora.... Letar fortfarande.

Ska det vara hel kostym? Ser att jag fick svaret kavaj är jag frågade tidigare, men vad sjutton har man i så fall på benen?

Jag har uppfattat att vi ska efterlikna "orginalloppet" som ju gick förra året 😉

Jag brottas faktiskt precis med just denna fråga. Jag har tidigare tolkat det som svarta byxor + svart kavaj + vit skjorta, men att just en hel kostym inte är nödvändig. Rätt eller fel?

Min tänkta klädsel finns på foto i min blogg (juni eller juli 2010

Det är så roligt att följa denna diskussion, ni måste ju ta kort på detta och lägga upp sen *tjatar lite* 😀

enl mitt tycke så handlar detta om att göra en rolig grej. Jag tror inte att någon kommer att se snett på någon annans löpstil eller klädsel.

Enligt loppets inläggare är det total efterliknelse av det sk originalet. Bara enskilda löpares bristande ägande av rätt utrustning medger avvikelser. Svart topp med svart nederdel och vit skjorta med översta knappen oknäppt utan slips så att säga. Skor b

Hel kostym i färgen svart är det som gäller,har du ingen så måste du ju inte springa å köpa en men det vore ju bra om du gör det :))

Som sagt det är en kul grej å inte spöstraff på den som inte har hel kostym,sen att springa i jeans vet ja inte om det är