Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 14:52Mr 99 dvs han som inte är riktigt hundra har sagt att han skall vara med. Bara det inte blir några taskiga bilder tagna under loppet.
Dags att ta ut den svarta ur malpåsen och spänna på sig skorna.
(H)
Mr 99 dvs han som inte är riktigt hundra har sagt att han skall vara med. Bara det inte blir några taskiga bilder tagna under loppet.
Dags att ta ut den svarta ur malpåsen och spänna på sig skorna.
(H)
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 15:34Mr99? Är det inte alla i Bernadottesläkten + senaste tillskottet?
Mr99? Är det inte alla i Bernadottesläkten + senaste tillskottet?
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 20:07Jag testade kavaj i dag men de var för stora.... Letar fortfarande.
Jag testade kavaj i dag men de var för stora.... Letar fortfarande.
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 09:20Ska det vara hel kostym? Ser att jag fick svaret kavaj är jag frågade tidigare, men vad sjutton har man i så fall på benen?
Ska det vara hel kostym? Ser att jag fick svaret kavaj är jag frågade tidigare, men vad sjutton har man i så fall på benen?
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 09:26Jag har uppfattat att vi ska efterlikna "orginalloppet" som ju gick förra året 😉
Jag har uppfattat att vi ska efterlikna "orginalloppet" som ju gick förra året 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 10:00Jag brottas faktiskt precis med just denna fråga. Jag har tidigare tolkat det som svarta byxor + svart kavaj + vit skjorta, men att just en hel kostym inte är nödvändig. Rätt eller fel?
Min tänkta klädsel finns på foto i min blogg (juni eller juli 2010
Jag brottas faktiskt precis med just denna fråga. Jag har tidigare tolkat det som svarta byxor + svart kavaj + vit skjorta, men att just en hel kostym inte är nödvändig. Rätt eller fel?
Min tänkta klädsel finns på foto i min blogg (juni eller juli 2010
Quote from Magnus Gelang on 5 June 2011, 10:32Det är så roligt att följa denna diskussion, ni måste ju ta kort på detta och lägga upp sen *tjatar lite* 😀
Det är så roligt att följa denna diskussion, ni måste ju ta kort på detta och lägga upp sen *tjatar lite* 😀
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 10:45enl mitt tycke så handlar detta om att göra en rolig grej. Jag tror inte att någon kommer att se snett på någon annans löpstil eller klädsel.
enl mitt tycke så handlar detta om att göra en rolig grej. Jag tror inte att någon kommer att se snett på någon annans löpstil eller klädsel.
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 12:25Enligt loppets inläggare är det total efterliknelse av det sk originalet. Bara enskilda löpares bristande ägande av rätt utrustning medger avvikelser. Svart topp med svart nederdel och vit skjorta med översta knappen oknäppt utan slips så att säga. Skor b
Enligt loppets inläggare är det total efterliknelse av det sk originalet. Bara enskilda löpares bristande ägande av rätt utrustning medger avvikelser. Svart topp med svart nederdel och vit skjorta med översta knappen oknäppt utan slips så att säga. Skor b
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 17:57Hel kostym i färgen svart är det som gäller,har du ingen så måste du ju inte springa å köpa en men det vore ju bra om du gör det :))
Som sagt det är en kul grej å inte spöstraff på den som inte har hel kostym,sen att springa i jeans vet ja inte om det är
Hel kostym i färgen svart är det som gäller,har du ingen så måste du ju inte springa å köpa en men det vore ju bra om du gör det :))
Som sagt det är en kul grej å inte spöstraff på den som inte har hel kostym,sen att springa i jeans vet ja inte om det är