Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 16:59Myrorna och Stadsmissionen lär tömmas på svarta kostymer veckan innan
Myrorna och Stadsmissionen lär tömmas på svarta kostymer veckan innan
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:43Titta där går en hemlig polis, ja SÄPO fan.
Titta där går en hemlig polis, ja SÄPO fan.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:45Ha ha Ingmari (t+)
Blir det något av det här?
Ha ha Ingmari (t+)
Blir det något av det här?
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:48Jamen, det är klart att det blir. Finns inte på kartan att det inte blir av. Eller???
Jamen, det är klart att det blir. Finns inte på kartan att det inte blir av. Eller???
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 23:23Alltså vi får ju inte hålla på och prata så högt om det....... Planerar givetvis att springa just då och där 😉
Alltså vi får ju inte hålla på och prata så högt om det....... Planerar givetvis att springa just då och där 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 13:01Shgr bum styr 008 trevis jjus 926
Shgr bum styr 008 trevis jjus 926
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:21Kommer det behövas någon form av tillstånd för det? Vet inte riktigt hur polisen och paragrafryttande medborgare ser på att vi skulle ockupera vägen.
Kommer det behövas någon form av tillstånd för det? Vet inte riktigt hur polisen och paragrafryttande medborgare ser på att vi skulle ockupera vägen.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:58Korspostat från annan tråd
http://www.sydsvenskan.se/prinsessbrollop/article906101/Se-hela-brollopskortegen-har.html
Spola 4 min så ser ni våra joggande hjältar
Korspostat från annan tråd
http://www.sydsvenskan.se/prinsessbrollop/article906101/Se-hela-brollopskortegen-har.html
Spola 4 min så ser ni våra joggande hjältar
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:52Nu hoppas jag verkligen att det är någon fler än jag som kommer att springa, för nu har jag bokat flyg specifikt för detta event.
Så motiverad är jag. Hur motiverad är du?
Nu hoppas jag verkligen att det är någon fler än jag som kommer att springa, för nu har jag bokat flyg specifikt för detta event.
Så motiverad är jag. Hur motiverad är du?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 12:44fetingpeppad =)
Jag funderar dock på att leka prins och åka i bil bredvid er som springer =)
fetingpeppad =)
Jag funderar dock på att leka prins och åka i bil bredvid er som springer =)