Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:15Nu har starten gått. Lycka till alla som springer!
Nu har starten gått. Lycka till alla som springer!
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 16:41Jag får allt rätta mig, det var halt lite överallt.
2 gånger gled jag på rötter så illa att enbart en högre makt kan ha räddat mig från att volta.
Leran var ett kapitel för sig, som att springa på is vid tö - som dessutom lutar.
Jag valde efter ett tag at
Jag får allt rätta mig, det var halt lite överallt.
2 gånger gled jag på rötter så illa att enbart en högre makt kan ha räddat mig från att volta.
Leran var ett kapitel för sig, som att springa på is vid tö - som dessutom lutar.
Jag valde efter ett tag at
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:02Tack för idag, kul som rackarns! Tänk att det finns så mycket skog och lera bara några tunnelbanestationer bort...
Finfint snitslat så vi sprang bara snett en gång när vi surrade för mycket och tittade på utsikten. Bra att det fanns ett spurteljusspår på
Tack för idag, kul som rackarns! Tänk att det finns så mycket skog och lera bara några tunnelbanestationer bort...
Finfint snitslat så vi sprang bara snett en gång när vi surrade för mycket och tittade på utsikten. Bra att det fanns ett spurteljusspår på
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:24Tack för ett supertrevligt lopp och ett toppenarrangemang.
Tack för ett supertrevligt lopp och ett toppenarrangemang.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:25Tack för trevligt lopp. Körde i VFF och det var ok. Dock något för lerigt/halkigt. Tyvärr halkade jag tidigt och sträckte vaden men körde ändå. 9 minuter sämre tid än förra året men fixade 4.59. Kommer tillbaka nästa år! Tack till alla arrangörer för att
Tack för trevligt lopp. Körde i VFF och det var ok. Dock något för lerigt/halkigt. Tyvärr halkade jag tidigt och sträckte vaden men körde ändå. 9 minuter sämre tid än förra året men fixade 4.59. Kommer tillbaka nästa år! Tack till alla arrangörer för att
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:42Tack till arrangörerna för en superdag. Detta var en ultrapremiär med mersmak. Chips och Cola vid 42k var löjligt gott! Tack Johan för "inbjudan".
Tack till arrangörerna för en superdag. Detta var en ultrapremiär med mersmak. Chips och Cola vid 42k var löjligt gott! Tack Johan för "inbjudan".
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 20:22Trot eller ej, men jag klassar årets SUM som ett av de mer torra och lättsprungna. Vi slapp starta i frost, jag vurpade inte och jag kom lerig men torrskodd i mål.Jag valde att gå ut löst och spara krafter till terrängpartierna. Det gav en bekvämare resa
Trot eller ej, men jag klassar årets SUM som ett av de mer torra och lättsprungna. Vi slapp starta i frost, jag vurpade inte och jag kom lerig men torrskodd i mål.Jag valde att gå ut löst och spara krafter till terrängpartierna. Det gav en bekvämare resa
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 20:26Riktigt bra och trivsamt arrangemang! Dåligt tränad och aldrig sprungit mer än 3 mil, så jag är jättenöjd med 5:05. Mersmak.
Stefan, du skulle kanske få lite bättre grepp med Bikila-sulan än med KSO? Men är det inte stor risk att smälla i tårna i en rot
Riktigt bra och trivsamt arrangemang! Dåligt tränad och aldrig sprungit mer än 3 mil, så jag är jättenöjd med 5:05. Mersmak.
Stefan, du skulle kanske få lite bättre grepp med Bikila-sulan än med KSO? Men är det inte stor risk att smälla i tårna i en rot
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 21:02Jodå, det är inte helt idealt. Har tidigare år kört med Innov8 Xtathlon 212 (tror jag det heter) och greppmässigt är de bättre men känslan med en tunn sula utan dropp är obetalbar. De senaste 200 milen har jag inte kört med något annat än antingen barfota
Jodå, det är inte helt idealt. Har tidigare år kört med Innov8 Xtathlon 212 (tror jag det heter) och greppmässigt är de bättre men känslan med en tunn sula utan dropp är obetalbar. De senaste 200 milen har jag inte kört med något annat än antingen barfota
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 23:28Hemma efter att ha snitslat av. Vilket magiskt månsken!
Stort TACK till alla löparna som sprang. Ni är fantastiska!
Det är så roligt att se alla glada och positiva människor.
Vi hade lite tur med vädret.
Hemma efter att ha snitslat av. Vilket magiskt månsken!
Stort TACK till alla löparna som sprang. Ni är fantastiska!
Det är så roligt att se alla glada och positiva människor.
Vi hade lite tur med vädret.