Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 09:38En rapport från banan kommer ikväll, när det är snitslat. Finfint väder i Stockholm nu.
SMHI säger uppehåll i morrn...låter nijs! (t+)
En rapport från banan kommer ikväll, när det är snitslat. Finfint väder i Stockholm nu.
SMHI säger uppehåll i morrn...låter nijs! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 20:44Efter min snitslingsrunda nu på aftonen kan jag rekommendera de dubbade skorna till i morgon, det var duktigt lerigt och halt bitvis. Jag körde Kinvara och det funkar kanske men som sagt, dubbar lirar nog bättre!
Nu åker vi!
Efter min snitslingsrunda nu på aftonen kan jag rekommendera de dubbade skorna till i morgon, det var duktigt lerigt och halt bitvis. Jag körde Kinvara och det funkar kanske men som sagt, dubbar lirar nog bättre!
Nu åker vi!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:07Det får nog bli mikaela-skorna då
Det får nog bli mikaela-skorna då
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:12Nu har jag kittat min camelback och är laddad! Lite chips på det här så =) Jasså...dubbskor...dum fråga kanske från en oruttinerad dubblöpare då jag bara sprungit på vintern med dessa några gånger, blir det inte halare mot berg och hur bra är det på den l
Nu har jag kittat min camelback och är laddad! Lite chips på det här så =) Jasså...dubbskor...dum fråga kanske från en oruttinerad dubblöpare då jag bara sprungit på vintern med dessa några gånger, blir det inte halare mot berg och hur bra är det på den l
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:18Alltså, dubbar är fullkomligt idiotiskt. Satsa på skor som har bra grepp men som framför allt är löpvänliga. Jag kommer att köra i Nike Pegasus. De som är inkörda på five-fingers kan gärna hålla sig till dem.
Alltså, dubbar är fullkomligt idiotiskt. Satsa på skor som har bra grepp men som framför allt är löpvänliga. Jag kommer att köra i Nike Pegasus. De som är inkörda på five-fingers kan gärna hålla sig till dem.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:57Det är väll framförallt träspångarna som kommer bli såphala.
Det är väll framförallt träspångarna som kommer bli såphala.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:08Blött...halt. Ta det lugnt alltså.
Blött...halt. Ta det lugnt alltså.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:53Jag menade inte ståldubb i första hand utan tänkte mer på de där gummipliggarna... Stål är dock inte så dumt vill jag minnas, mina VJ Sarva (för sisådär 10 år sedan) bet utmärkt på det mesta!
Jag menade inte ståldubb i första hand utan tänkte mer på de där gummipliggarna... Stål är dock inte så dumt vill jag minnas, mina VJ Sarva (för sisådär 10 år sedan) bet utmärkt på det mesta!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 23:00Verkar bli uppehåll, men det vet man ju aldrig aäket. Idag så var det uppehåll, hagel, regn och sol...helt underbart...eller?
Dags nanna kudden.
Verkar bli uppehåll, men det vet man ju aldrig aäket. Idag så var det uppehåll, hagel, regn och sol...helt underbart...eller?
Dags nanna kudden.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 09:15Nu är jag nervös och laddad, beger mig alldeles strax till starten...spänning och förväntan, 50km....nu kör vi 😀
Nu är jag nervös och laddad, beger mig alldeles strax till starten...spänning och förväntan, 50km....nu kör vi 😀