Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för ett toppenarr! Min första ultratävlingg gjord nu 🙂

Vill tacka den snälla löparen i röd tröja och glasögon som stannade när jag vurpade och slog i knät innan 1mil.

Trots två vurpor och nära många fler så tog jag mig runt, mycket trevliga fun

Resultatlistan är på G, men några saker saknas och ska justeras. Senast på söndag kväll bör den vara uppe på hemsidan.

Maken är glad och nöjd med loppet (kom fyra), och skorna väckte en del uppmärksamhet. 😉

Han tyckte också att det var halkigt, framför allt på spångarna.

Hej! Vill med detta inlägg tacka ödmjukast arrangörerna för ett grymt bra arrangerat lopp. Trots min ringa erfarenhet av långdistanslöpning och (för mig) tuff terränglöpning. 2011 upplagan av SUM blev mitt första långdistanslopp!!
Framsidan av båda bene

En sån dag en sån ultradag, Tack för ett bra arra av SUM,
Vill även tacka de två herrarna för sällskapet som jag sprang med hela sträckan.

Tack till SLDK för ett jättebra arrangemang!

@David Sundvall: Tror att det var jag som stannade när du vurpade, åtminstone hade jag röd tröja och glasögon... Du var den första av ett antal vurpor jag blev vittne till under dagen. Hoppas du är nöjd med l

Flindra, vilka skor blev det?

Klas:
Han sprang med sina RunAmoc från SoftStarShoes.com (bild finns tidigare i tråden). De är väldigt platta under, men han klarade sig ändå utan vurpor. Nån funktionär tyckte att skorna såg ut som finskor och en annan sa att det såg ut som medeltidsskor

Det måste ju tilläggas den fina gesten från funktionärerna att låta deltagarna fylla på godismuggarna efter eget smak och tycke. 🙂

Tack alla som sprang eller jobbade!

Jag har ett pulsband som någon glömde i mål. De ledtrådar jag har är att ägaren måste ha varit ganska svettig strax innan han/hon förlorade bandet. Pulsbandet återfås mot beskrivning.

Om ni har några synpunkter på h