Quote from Lars Breström on 30 August 2011, 21:49Startlistan är nu uppe.
Ursäkta dröjsmålet.
Startlistan är nu uppe.
Ursäkta dröjsmålet.
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 10:26Tack så mycket. Ja Flindra det verkar kul, förhoppningsvis blir vi några fler från klubben. Henrik är också sugen så 2 blir vi nog iallafall.
Tack så mycket. Ja Flindra det verkar kul, förhoppningsvis blir vi några fler från klubben. Henrik är också sugen så 2 blir vi nog iallafall.
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 12:49Jättekul! Kan inte följa med själv då det krockar med Linköpings folkmusikfestival. Men jag önskar er alla från klubben, och alla andra som deltar, stort lycka till! Låter som ett jättekul lopp.
Jättekul! Kan inte följa med själv då det krockar med Linköpings folkmusikfestival. Men jag önskar er alla från klubben, och alla andra som deltar, stort lycka till! Låter som ett jättekul lopp.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 22:41Typ en månad kvar...hjälp!
Hur ska det gå?
Premiär för mig!
(t+)
Typ en månad kvar...hjälp!
Hur ska det gå?
Premiär för mig!
(t+)
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 08:08Förhoppningsvis kommer du inte springa fel 😉
Förhoppningsvis kommer du inte springa fel 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:39Hej! Nu är jag anmäld! åh så skoj! 🙂
off the topic. mina VFF har också pajat under tårna..för små?
Hoppas det blir en torr, solig oktoberdag- vad är det "värsta" terrängen? snårskog? stenig stig?
Hej! Nu är jag anmäld! åh så skoj! 🙂
off the topic. mina VFF har också pajat under tårna..för små?
Hoppas det blir en torr, solig oktoberdag- vad är det "värsta" terrängen? snårskog? stenig stig?
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:50Den värsta terrängen är asfaltsavsnitten. Allt annat är ren njutning! 🙂 Blir andra året för mig, skall bara försöka hinna träna lite.
Den värsta terrängen är asfaltsavsnitten. Allt annat är ren njutning! 🙂 Blir andra året för mig, skall bara försöka hinna träna lite.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 22:59Den BÄSTA terrängen är asfalt- o grusvägsavsnitten!.....och uppförsbackarna! (där är det tillåtet att gå:-)) Allt annat är en ren pina: rötter, stenar, lera, hala klipphällar, branta nerförslut mm.:-( Blir KANSKE tredje året för mig? Om jag blir övertalad
Den BÄSTA terrängen är asfalt- o grusvägsavsnitten!.....och uppförsbackarna! (där är det tillåtet att gå:-)) Allt annat är en ren pina: rötter, stenar, lera, hala klipphällar, branta nerförslut mm.:-( Blir KANSKE tredje året för mig? Om jag blir övertalad
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:25Härligt att ni är överens om vad som är värst och vilket som är bäst 🙂
Men terrängen varierar från träsk/lera, stig, bergsklättring och grus asfaltsväg
Bäst sämst snabbast eller roligast, lite beroende på hur pigga ben man har.Allra roligast är väl de
Härligt att ni är överens om vad som är värst och vilket som är bäst 🙂
Men terrängen varierar från träsk/lera, stig, bergsklättring och grus asfaltsväg
Bäst sämst snabbast eller roligast, lite beroende på hur pigga ben man har.
Allra roligast är väl de
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 12:33Underbart! Jag har sprungit Vertex Fjällmara så det här låter lite likt! fantastiskt med lera och gojs 🙂 KUL!
Vad kör ni med för skor...av ren nyfikenhet!
Underbart! Jag har sprungit Vertex Fjällmara så det här låter lite likt! fantastiskt med lera och gojs 🙂 KUL!
Vad kör ni med för skor...av ren nyfikenhet!