Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 13:38Jag kommer att ha mina Nike Pegasus.
Jag kommer att ha mina Nike Pegasus.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:54Jag kör också med Nike Air Pegasus. Det har jag gjort de senaste två åren som jag sprungit SUM. Bra skor på grus och asfalt men också bra mönster i sulorna för att greppa i terrängen.
Jag kör också med Nike Air Pegasus. Det har jag gjort de senaste två åren som jag sprungit SUM. Bra skor på grus och asfalt men också bra mönster i sulorna för att greppa i terrängen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 17:58Om jag kommer kör jag mina Adidas Salvation 2
Om jag kommer kör jag mina Adidas Salvation 2
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 21:31Vibram Five Fingers
Vibram Five Fingers
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 21:37funderat på Vibramen men eftersom de tar in grus och sattyg kommer jag nog lacka ur på dem men kanske har dem med i camelbaken 🙂
funderat på Vibramen men eftersom de tar in grus och sattyg kommer jag nog lacka ur på dem men kanske har dem med i camelbaken 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 23:49Ann-Sofie: Lösningen är Gaiters.
Jag kör Dirty Girl Gaiters (www.dirtygirlgaiters.com). Funkar även på Vibram (www.youtube.com/user/toshirom1046#p/u/6/SXRfXYJWQpE). Enda trixet jag brukar göra är att förstärka med kontaktlim när jag monterar den självhä
Ann-Sofie: Lösningen är Gaiters.
Jag kör Dirty Girl Gaiters (www.dirtygirlgaiters.com). Funkar även på Vibram (www.youtube.com/user/toshirom1046#p/u/6/SXRfXYJWQpE). Enda trixet jag brukar göra är att förstärka med kontaktlim när jag monterar den självhä
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 07:56Kommer förmodligen köra i mina nya Inov-8 X Talon 190. Hoppas inte dom är för grovt mönstrade.
Kommer förmodligen köra i mina nya Inov-8 X Talon 190. Hoppas inte dom är för grovt mönstrade.
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 17:27Anmäld till mitt 7:e 🙂
Kör med Pegasus GTX om det är normalföre, annars om det har varit torrt veckan före, asfaltdojorna.
Anmäld till mitt 7:e 🙂
Kör med Pegasus GTX om det är normalföre, annars om det har varit torrt veckan före, asfaltdojorna.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 11:30Härligt snick snack, ifall jag ställer upp 7 dagar efter holaveden. Blir det med lättare skor typ inov8 212:orna och jag hoppas på lera och gojs. Hoppas kunna mentalt greja asfalts/grus biten bättre iår.;)
Härligt snick snack, ifall jag ställer upp 7 dagar efter holaveden. Blir det med lättare skor typ inov8 212:orna och jag hoppas på lera och gojs. Hoppas kunna mentalt greja asfalts/grus biten bättre iår.;)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 14:24Hej Daniel!
Asfalten (4k på Åvavägen) är nylagd iår 😉
Hej Daniel!
Asfalten (4k på Åvavägen) är nylagd iår 😉