Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Leif. Vi är i Björkhagen 9.02 enligt SL

Urban har du SUM kartan? jag hittar bara en karta över sörmlandsleden

http://www.sormlandultra.se/karta_SUM_txt_stor.gif

Jag vet, men min skrivare har ingen färg 🙁

Hade ni roligt 🙂 ÄR det lättsprunget? 🙂 Jag längtar men ser inte mitt namn i startlistan än men mailade idag....bappedibappedi....

Förmodligen bara startlistan som inte är uppdaterad.
Klart vi hade roligt på testlöpningen (om det var det du frågade om) Jag har alltid roligt när jag får springa i skogen efter leder, fika med vänner och därefter fortsätta. 🙂

Hur långt från Stockholm är det och går det bussar dit? Jag funderar på att gå på beer och whisky festivalen efteråt. Jag gick efter Lidingöloppet för två år sen så det bör gå!
Att få dricka gott efteråt är alltid bra motivation

SUM startar i Björkhagen. Dit går det tunnelbana. Målgången är i Rudan vid Handens pendeltågsstation. Därifrån går det förutom p-tåg till centralen också bussar i diverse suspekta riktningar. Det kanske finns något alternativ som tar en till ölfestivalen.

Om 840 går så är det snabbaste vägen till Nacka Strand om det fortfarande är där tillställningen håller till 😉

Det verkar gå att ta sig fram till Nacka strand Från målet så det blir väl besök där för sjätte året i rad 🙂 Får se om det blir i rullstol eller om jag kan gå själv i fall jag springer