Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 17:37@Peter. Vilken slavdrivare du har som arbetsgivare. Jag hade sagt upp mig direkt. 😀
@Peter. Vilken slavdrivare du har som arbetsgivare. Jag hade sagt upp mig direkt. 😀
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 21:19Karin! Spring för tusan och hjälp med balansen män/kvinnor- jag har inte heller erfarenhet av detta men vi vet efteråt- hur galet kan det vara liksom (H)
Karin! Spring för tusan och hjälp med balansen män/kvinnor- jag har inte heller erfarenhet av detta men vi vet efteråt- hur galet kan det vara liksom (H)
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 22:52@Peter det låter outhärdligt. Malta av alla ställen. (H)
@Peter det låter outhärdligt. Malta av alla ställen. (H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:46Gaah, vill springa, hinner kanske innan kalaset, vilse i skogen, 50km, inget blod massa svett och glädjetårar.....jag SKA springa, gudbarnet får vänta på sin present! 😀
Gaah, vill springa, hinner kanske innan kalaset, vilse i skogen, 50km, inget blod massa svett och glädjetårar.....jag SKA springa, gudbarnet får vänta på sin present! 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:20Ännu en tjej som tänker springa 😉
Ännu en tjej som tänker springa 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 08:18Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 11:01Äntligen fick jag tummen ur, Anmäld, Har lyckas missa detta de tre senaste åren, men nu surur nu jä...ar e jag me
Äntligen fick jag tummen ur, Anmäld, Har lyckas missa detta de tre senaste åren, men nu surur nu jä...ar e jag me
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 23:06131 anmälda! (startlistan uppdateras inom kort). Nu väntar vi bara på lite regn...
131 anmälda! (startlistan uppdateras inom kort). Nu väntar vi bara på lite regn...
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 08:57Jag är inte anmäld men på måndag när jag är hemma 🙂 då blir det 132!
Jag är inte anmäld men på måndag när jag är hemma 🙂 då blir det 132!
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 09:00SUM är ett grymt kul lopp. Själv blir det ingen start, men önskar alla en god tur och ge allt ni kan;)
SUM är ett grymt kul lopp. Själv blir det ingen start, men önskar alla en god tur och ge allt ni kan;)