Quote from Lars Breström on 23 September 2011, 12:51Nu är startlistan uppdaterad.
Nu är startlistan uppdaterad.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 23:34Anmäld. Det blir som vanligt i VFF.
Anmäld. Det blir som vanligt i VFF.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 09:16Anmäld! Springer i mina fjolårsskor Salomon xt hawk 2. Inte mycket mönster kvar så får hoppas på torrt väder!
Anmäld! Springer i mina fjolårsskor Salomon xt hawk 2. Inte mycket mönster kvar så får hoppas på torrt väder!
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 12:49Det lutar åt att jag funktionärar i stället...betydligt tuffare än att springa.
Det lutar åt att jag funktionärar i stället...betydligt tuffare än att springa.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 17:30Någon som vet vad det serveras för sportdryck?
Någon som vet vad det serveras för sportdryck?
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 18:44Coca cola?
Coca cola?
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 20:46Dumma frågor börjar hopa sig här nu hos debutant som fick bryta LL i helgen..buhu
1) väska - går att lämna vid start och få i mål?
2) hur mkt är Terräng med stort T alltså rotigt och skojsligt? bara så man vet vad man ska träna på de sista två veckorna.
Dumma frågor börjar hopa sig här nu hos debutant som fick bryta LL i helgen..buhu
1) väska - går att lämna vid start och få i mål?
2) hur mkt är Terräng med stort T alltså rotigt och skojsligt? bara så man vet vad man ska träna på de sista två veckorna.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 07:39Törs man vara med på det här? Fick en galen idé att jag vill vara med.
Törs man vara med på det här? Fick en galen idé att jag vill vara med.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 08:28@ Karin, Klart du ska våga testa 🙂
@ Ann-Sofie, Väskan transporteras till mål och det är gratis.
Exakt hur mycket som är riktig terräng vågar jag mej inte på att gissa, men det som är stig är riktig stig, men sen får inte loppet gå genom nationalparken
@ Karin, Klart du ska våga testa 🙂
@ Ann-Sofie, Väskan transporteras till mål och det är gratis.
Exakt hur mycket som är riktig terräng vågar jag mej inte på att gissa, men det som är stig är riktig stig, men sen får inte loppet gå genom nationalparken
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:35Karin, snälla, spring för mej. Jag är på kick-off på Malta den helgen och missar SUM
Malta med sol och bad och god mat och utflykter och fri öl och barhäng. Mot 50 ensamma, leriga och slitiga kilometer i nollgradigt duggregn i Sörmlandsskogarna. Ett lätt
Karin, snälla, spring för mej. Jag är på kick-off på Malta den helgen och missar SUM
Malta med sol och bad och god mat och utflykter och fri öl och barhäng. Mot 50 ensamma, leriga och slitiga kilometer i nollgradigt duggregn i Sörmlandsskogarna. Ett lätt