Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 17:37Menar du Bernt att mina asics tarther är ett lämpligare val? Är det ännu mera asfalt iår? Skulle säga att SUM är 60 % terräng resten grus och asfalt.....
Menar du Bernt att mina asics tarther är ett lämpligare val? Är det ännu mera asfalt iår? Skulle säga att SUM är 60 % terräng resten grus och asfalt.....
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 17:38Banan kan vara väldigt skiftande beroende på vad det varit för väder på tävlingsdagen eller under den veckan tävlingen går. Nu har det ju varit väldigt fint väder de senaste åren. Men under 2006 SUM-version så regnade det och det va otroligt geggigt. Dess
Banan kan vara väldigt skiftande beroende på vad det varit för väder på tävlingsdagen eller under den veckan tävlingen går. Nu har det ju varit väldigt fint väder de senaste åren. Men under 2006 SUM-version så regnade det och det va otroligt geggigt. Dess
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 17:49Hade jag sprungit SUM i år (konferens 🙁 ) så hade det blivit Inov-8 F-Lite 220. Bra allround-sko för asfalt och terräng.
Hade jag sprungit SUM i år (konferens 🙁 ) så hade det blivit Inov-8 F-Lite 220. Bra allround-sko för asfalt och terräng.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 18:18Är Inov-8 190:an för mycket av terrängsko för detta lopp? Blir lite osäker nu när jag läser den här tråden.
Är Inov-8 190:an för mycket av terrängsko för detta lopp? Blir lite osäker nu när jag läser den här tråden.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 08:00Jag och Urban provspringer SUM banan nu på lördag, start Björkhagen ca kl 9.
Om det är någon som är sugen och inte ska springa halvmaran. 🙂
Jag och Urban provspringer SUM banan nu på lördag, start Björkhagen ca kl 9.
Om det är någon som är sugen och inte ska springa halvmaran. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:43jamen titta det finns några som inte springer i stan på lördag. Jag dyker upp i Björkhagen.
jamen titta det finns några som inte springer i stan på lördag. Jag dyker upp i Björkhagen.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:43jamen titta det finns några som inte springer i stan på lördag. Jag dyker upp i Björkhagen.
jamen titta det finns några som inte springer i stan på lördag. Jag dyker upp i Björkhagen.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:17Ja följ med.
Vi ska först och främst se hur den ser ut om vi måste göra några förberedelser inför loppet, det blir rätt lugnt, förmodligen stopp vid Åbygård och Tyresta.
Vi får ju inte springa tävlingen så då får man passa på lite tidigare 🙂
Ja följ med.
Vi ska först och främst se hur den ser ut om vi måste göra några förberedelser inför loppet, det blir rätt lugnt, förmodligen stopp vid Åbygård och Tyresta.
Vi får ju inte springa tävlingen så då får man passa på lite tidigare 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:19var i Björkhagen vid T-uppgången ?
var i Björkhagen vid T-uppgången ?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:39Det har vi faktiskt inte bestämt, där eller vid parkeringen dör vi delar ut nummerlappar. Har du sprungit SUM? Annars är det mot Markuskyrkan men ta mitt mobil nummer så ska du se att vi hittar varandra.
070 7331782
Det har vi faktiskt inte bestämt, där eller vid parkeringen dör vi delar ut nummerlappar. Har du sprungit SUM? Annars är det mot Markuskyrkan men ta mitt mobil nummer så ska du se att vi hittar varandra.
070 7331782