Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Okej, tänkte jag skulle reka en till bit av banan men det var inte lätt att hitta efter Alby friluftsgård vill jag lova. Hittade minst tre trevägskorsningar för sörmlandsleden, dvs. olika alternativsträckningar. Vid Nyfors (vattenfallet), ska man ta till

Mattias: All info är bra.
Hinner tyvärr inte reka innan loppet.
Dåligt med träning också, ursäkterna börjar redan... 🙂
Vinner inte ändå, ska ha roligt.

Dagen efter LL - och jag är übersugen på att springa SUM nästa år. Bör jag söka läkarhjälp för detta?

Mvh, ruskigt anonym löparknarkare

"Nästa år"? Ja, sök omedelbart läkarhjälp - anmälningstiden till i år har ju ännu inte gått ut! Långpass om två veckor 🙂

Kan nu gå obehindrat, ska testa lugn jogg nu. Fungerar det är jag startklar till SUM. 🙂
Ska bli spännande att återse gamla stigar och vägar i Tyresö. Det var dryga 15-20 år sedan sist.

Kväll: Det gick att jogga 2*2000 meter. 🙂 Mycket nöjd.

Ok. Då är jag anmäld.

Jag fick kramp/stumnade de sista 4 på LL när jag körde i 4:30 tempo. Vad är rimligt att springa SUM på? Jag har aldrig sprungit ett maraton. Mitt längsta pass har varit 35 km i år.

4:00, 4:15, 4:30?

Nu är det klart!!efter mycket funderande så anmälde jag mig i går...vad tror man 5 timmar??..Får se,ska bli skoj.(hoppas jag,inge kramp och skit)..vi ses där ät och träna bra.....

Fredrika: Det är höger som gäller...
Jocke: Inget fundera på.... Du kommer va så glad när du gått i mål... Kanske ditt bästa beslut någonsin.... 😉

Kommer bli en underbar tillställning...

Roger Funktionärs ansvarig...

Höger, no shit! 🙂 Undrar hur många som tar den snällare vägen till vänster istället - har alltid undrat varför ingen lagt ut SUM på motionbased... 😉

Daniel: När jag körde LL på 2:23 för några år sedan (kramp nästan överallt sista milen) körde jag sedan SUM på 4:52 (kramp absolut överallt sista 15 km...). Första 30 körde jag på 2:30 men sedan gick det långsammare. Gå ut lite lugnare än du tycker är vet