Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 09:54Jaha, stod inte riktigt så på hemsidan. Men jag testar. Det är inte så många att hålla reda på för dem, antar att det löser sig.
Jaha, stod inte riktigt så på hemsidan. Men jag testar. Det är inte så många att hålla reda på för dem, antar att det löser sig.
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 10:01Hmm, mailadress dit?? 🙂
Betalt nu. Point of no return... 😀
Hmm, mailadress dit?? 🙂
Betalt nu. Point of no return... 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 10:56Du kan nog maila till Emil på emilnordh@hotmail.com, stod på inbjudan (PDF)
Du kan nog maila till Emil på emilnordh@hotmail.com, stod på inbjudan (PDF)
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 11:23Eller mailadressen som står på första sidan...
sormlandultra@hotmail.com
Vet inte om jag vill berätta vad jag jobbar med. 🙂
Eller mailadressen som står på första sidan...
sormlandultra@hotmail.com
Vet inte om jag vill berätta vad jag jobbar med. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 12:40Haha, den missade jag minsann. Kan det vara IT-relaterat?
Haha, den missade jag minsann. Kan det vara IT-relaterat?
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 09:40Löpar-pm finns nu upplagt på hemsidan.
77 löpare är nu anmälda. Fram t o m den 28:e september går det att anmäla sig till det lägre priset 350 kronor, sedan är det efteranmälan och en hundring till som gäller– Skynda, skynda...:-)
www.sormlandultra.se
Löpar-pm finns nu upplagt på hemsidan.
77 löpare är nu anmälda. Fram t o m den 28:e september går det att anmäla sig till det lägre priset 350 kronor, sedan är det efteranmälan och en hundring till som gäller– Skynda, skynda...:-)
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 10:36Kul med lite inspiration. 🙂
Blev lite knäckt annars när polarn berättade att han cyklat rundan på över sex timmar i våras. Dvs min måltid...
Kul med lite inspiration. 🙂
Blev lite knäckt annars när polarn berättade att han cyklat rundan på över sex timmar i våras. Dvs min måltid...
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 10:00Jerry, jag blev lite knäckt av att din polare lyckats cykla hela sträckan. 😉 Tror att man springer åtminstone de första 2 milen snabbare...
Jerry, jag blev lite knäckt av att din polare lyckats cykla hela sträckan. 😉 Tror att man springer åtminstone de första 2 milen snabbare...
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:23Oj är den så jävlig? Jag har inte cyklat just där, men mer söderut. Det går rätt bra tycker jag. Cyklar en del på Upplandsleden ibland. Fint som fan längs med sjöarna där.
Oj är den så jävlig? Jag har inte cyklat just där, men mer söderut. Det går rätt bra tycker jag. Cyklar en del på Upplandsleden ibland. Fint som fan längs med sjöarna där.
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 19:29Mm, ska jag vara helt ärlig kommer jag inte riktigt ihåg. Jag ändrar mig till att jag skulle nog springa de första milen snabbare än jag skulle cykla dem.
Mm, ska jag vara helt ärlig kommer jag inte riktigt ihåg. Jag ändrar mig till att jag skulle nog springa de första milen snabbare än jag skulle cykla dem.