Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 12:58Ska jag ta och ge upp målet med att ta sig runt SUM om jag fick kännigar av löparknä vid senaste träningen? eller finns det möjlighet att klara av rehab samt få in några långpass.
Sprang Sthlm halvmara på 1:53 och missade tyvärr att stretcha, det är trol
Ska jag ta och ge upp målet med att ta sig runt SUM om jag fick kännigar av löparknä vid senaste träningen? eller finns det möjlighet att klara av rehab samt få in några långpass.
Sprang Sthlm halvmara på 1:53 och missade tyvärr att stretcha, det är trol
Quote from Urban Nilsson on 16 September 2008, 13:23Om jag får ihop pengar kör jag SUM efter LL. Siktar på 2:14 på LL men känner mig osäker på om jag fixar sub 4 så snart efter LL. Vad tror ni?
Om jag får ihop pengar kör jag SUM efter LL. Siktar på 2:14 på LL men känner mig osäker på om jag fixar sub 4 så snart efter LL. Vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 14:13Daniel,
hur snabbt har du återhämtat dig efter LL tidigare år? Det låter ju lätt som du har kapaciteten så frågan är ju om kroppen är tillbaka.
Daniel,
hur snabbt har du återhämtat dig efter LL tidigare år? Det låter ju lätt som du har kapaciteten så frågan är ju om kroppen är tillbaka.
Quote from Urban Nilsson on 16 September 2008, 15:37Förra LL var jag på rehab och den innan var jag så otränad för så jag vet faktiskt inte. Tänkte väl bara småjogga mellan LL och SUM om jag får ihop till startavgiften.
Förra LL var jag på rehab och den innan var jag så otränad för så jag vet faktiskt inte. Tänkte väl bara småjogga mellan LL och SUM om jag får ihop till startavgiften.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 19:31Ove: Jag fick löparknä inför SM2007. Gick till naprapat tre gånger innan loppet, sista gången samma vecka, och sprang sen utan problem hela loppet.
Ove: Jag fick löparknä inför SM2007. Gick till naprapat tre gånger innan loppet, sista gången samma vecka, och sprang sen utan problem hela loppet.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:13Jag kommer iaf inte till start, mitt löparknä gav sig till känna och efter besöket hos naprapaten är jag absolut inte övertygad om att jag hinner bli redo. Så jag fegar och sparar SUM till nästa år, jag behöver ju utmaningar 2009 också 🙂
Jag kommer iaf inte till start, mitt löparknä gav sig till känna och efter besöket hos naprapaten är jag absolut inte övertygad om att jag hinner bli redo. Så jag fegar och sparar SUM till nästa år, jag behöver ju utmaningar 2009 också 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 22:56Ove: Stretcha utsida höft och lår 3 gånger/dag. Sum borde klara sig om det inte är någon allvarlig inflammation.
Ove: Stretcha utsida höft och lår 3 gånger/dag. Sum borde klara sig om det inte är någon allvarlig inflammation.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 09:37Adderar till Rolles lista: stretcha rumpmuskeln (gluteus maximus), en stor orsak till mångas löparknä (ITBS) då ITB "börjar" där och på vägen till knät även fäster i bl a lårmuskeln (Quadriceps).
Adderar till Rolles lista: stretcha rumpmuskeln (gluteus maximus), en stor orsak till mångas löparknä (ITBS) då ITB "börjar" där och på vägen till knät även fäster i bl a lårmuskeln (Quadriceps).
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 09:24Kan man anmäla sig via nätet (betala via banken)? Dvs får all denna info plats?
Namn
Fullständig adress
Födelseår
Tröjstorlek
Klubbtillhörighet
Telefon
E-postadress
Kan man anmäla sig via nätet (betala via banken)? Dvs får all denna info plats?
Namn
Fullständig adress
Födelseår
Tröjstorlek
Klubbtillhörighet
Telefon
E-postadress
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 09:49Man betalar in och anger namn, sen skickar man väl ett mail med sina uppgifter?
Man betalar in och anger namn, sen skickar man väl ett mail med sina uppgifter?