Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 08:33Man blir ju fantastiskt inspirerad av alla inläggen! Efter avklarad debut satsar jag denna gång på 4h. Mitt stora misstag förra året var att jag lyssnade på rådet att gå i uppförsbackar, fy vad stelt efteråt! Har också problem med att hålla igen och går g
Man blir ju fantastiskt inspirerad av alla inläggen! Efter avklarad debut satsar jag denna gång på 4h. Mitt stora misstag förra året var att jag lyssnade på rådet att gå i uppförsbackar, fy vad stelt efteråt! Har också problem med att hålla igen och går g
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 11:37Jag funderar på att springa men är lite avskräckt av sträckan. Håller knäna?
Måltid om jag ställer upp är under sex timmar.
Jag funderar på att springa men är lite avskräckt av sträckan. Håller knäna?
Måltid om jag ställer upp är under sex timmar.
Quote from Stefan Kinberg on 10 September 2008, 12:16Passar på att uppdatera mållistan.
Peter 05:00
Fredrika G 06:00
Sebastian 05:00
Mattias 03:30
Jan-Erik 04:30
Jerry 06:00
L Godiva 07:00
Sofie 05:00
Viktor 04:30
Tobbe 04:00
Medel 05:03
SD 0,05
Passar på att uppdatera mållistan.
Peter 05:00
Fredrika G 06:00
Sebastian 05:00
Mattias 03:30
Jan-Erik 04:30
Jerry 06:00
L Godiva 07:00
Sofie 05:00
Viktor 04:30
Tobbe 04:00
Medel 05:03
SD 0,05
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:24Jerry: Huruvida dina knän hålle rär ju lite svårt att avgöra, men tack vare det variationsrika underlaget så tror jag inte knäna får ta speciellt mycket stryk. Däremot får in- och utsida lår samt vader jobba mer än vanligt när man skuttar omkring i skogen
Jerry: Huruvida dina knän hålle rär ju lite svårt att avgöra, men tack vare det variationsrika underlaget så tror jag inte knäna får ta speciellt mycket stryk. Däremot får in- och utsida lår samt vader jobba mer än vanligt när man skuttar omkring i skogen
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:29Rumpa, fram- och baksida lår (framsida lår var värst!) tycker jag tog mest stryk av LU men det kanske berodde på alla backar? I så fall bör det väl bli ungefär samma ben-ömhet i SUM eftersom det finns en och annan backe där med? Gissar vilt eftersom jag i
Rumpa, fram- och baksida lår (framsida lår var värst!) tycker jag tog mest stryk av LU men det kanske berodde på alla backar? I så fall bör det väl bli ungefär samma ben-ömhet i SUM eftersom det finns en och annan backe där med? Gissar vilt eftersom jag i
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:32Nu har vi i tävlingsledningen knäckt lite på frågan om reptid och kommit fram till att vi drar repet en timme senare, d v s efter 6 timmar. Nu finns det alltså inget skäl kvar att vänta med anmälan Godiva;-)
Nu har vi i tävlingsledningen knäckt lite på frågan om reptid och kommit fram till att vi drar repet en timme senare, d v s efter 6 timmar. Nu finns det alltså inget skäl kvar att vänta med anmälan Godiva;-)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:38Oh, vad glad jag blir! *studsar upp och ner av glädje* (t+)
Så spännande det ska bli!!! 😀
Oh, vad glad jag blir! *studsar upp och ner av glädje* (t+)
Så spännande det ska bli!!! 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:53Hurra för Emil och tävlingsledningen!! Nu skall jag göra massor med mer reklam 🙂
Hurra för Emil och tävlingsledningen!! Nu skall jag göra massor med mer reklam 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:17Jaha så man är uppsatt på mållista också. Omöjligt att backa ur nu eller? 🙂
Mitt knäonda på Lidingö fick jag i de sista backarna, det var ju tävling och jag struntade i att det gjorde ont utför. Har inte tänkt att köra så hårt på Sörmland.Ni som är er
Jaha så man är uppsatt på mållista också. Omöjligt att backa ur nu eller? 🙂
Mitt knäonda på Lidingö fick jag i de sista backarna, det var ju tävling och jag struntade i att det gjorde ont utför. Har inte tänkt att köra så hårt på Sörmland.
Ni som är er
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:42Jag kommer springa med min 2 litersrygga, det borde funka alldeles utmärkt. Jag har alltid den på långpassen.
Jag kommer springa med min 2 litersrygga, det borde funka alldeles utmärkt. Jag har alltid den på långpassen.