Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I år: under 6 h. Om två år: under 6 min/km. Var sak har sin tid 😉

Nä men håller jag i snitt sjuminuterstempo under loppet är jag hur nöjd som helst. Det är ingen omöjlighet, jag är bara för oerfaren för att veta hur terrängen slår. På flacka välpreppad

Om tre år: Under placering 6 🙂

Ha ha ha!!! 😀 Då bjuder jag på champagne, Pontus. (hv)

Hur svårt kan det vara? Det är ju bara en massa underpresterare där ute i skogen. 😉

Jag roade mej med att jämföra tiderna mellan SUM 07 och LU 08. Hittade 20 st som deltog i båda. Jag vet att det kan skilja mycket beroende på väder mm, men liten hum borde man få.
13 st (av 20) springer snabbare på SUM, tiderna är faktiskt ganska lika, t

Dags att skingra dimmorna lite.... 🙂

Reptiderna: Frågan är väckt och vi ska ta oss en funderare. Jag återkommer!

Banans svårighetsgrad: Banan är visserligen kuperad men det som främst är jobbig är att det är ganska stenigt och fullt med rötter. En ta

BILD:http://www.getsmileyface.com/sm/fam/fam24.gif

Tack Emil för infon!

Angående det mentala så tror jag att man även när det gäller mental träning ska börja från början. Steg 1 är väl att lära kroppen slappna av, särskilt när det gör ont, för ont kommer det att göra. Gör det ont i höger ben, tänk på att

Tack Emil! Det skingrade några dimmor 🙂

16 minuter per kilometer kan tyckas vara krypfart. I slutet på ett ultralopp är det dock inte på något sätt anmärkningsvärt. Ens fast man tar sig fram det absolut snabbaste man kan...
Häpp!