Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:28Första blicken på den banprofilen så ser det ut som det bara är backar, men målet ligger lägre än starten, så. Jag gör väll som vanligt startar med ett alldeles för högt tempo och ser hur länge det varar. På LU så höll det i 33km. Men mitt mål här får bli
Första blicken på den banprofilen så ser det ut som det bara är backar, men målet ligger lägre än starten, så. Jag gör väll som vanligt startar med ett alldeles för högt tempo och ser hur länge det varar. På LU så höll det i 33km. Men mitt mål här får bli
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:33Glöm inte att jag absolut inte är någon fena på att läsa varken kartor eller profiler 😀
Glöm inte att jag absolut inte är någon fena på att läsa varken kartor eller profiler 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 19:23Ja alla felspringningar och stopp för att läsa kartan är också sånt man får räkna med att tar tid första gången.
Ja alla felspringningar och stopp för att läsa kartan är också sånt man får räkna med att tar tid första gången.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 19:27Om man kan springa vilse lär jag ju göra det... *ryser*
Jag får ta med sovsäck mao 😀
Om man kan springa vilse lär jag ju göra det... *ryser*
Jag får ta med sovsäck mao 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 19:49Måste man läsa kartor? Det är inte min starka sida. Får packa kompass, spritkök och torrfoder...
Måste man läsa kartor? Det är inte min starka sida. Får packa kompass, spritkök och torrfoder...
Quote from Stefan Kinberg on 2 September 2008, 19:49Kompletterar listan med Jan-Eriks mål:
Peter 5
Fredrika G 6
Sebastian 05:30
Mattias 03:30?
Jan-Erik 5Ser ut att vara en samlad tropp!
Kompletterar listan med Jan-Eriks mål:
Peter 5
Fredrika G 6
Sebastian 05:30
Mattias 03:30?
Jan-Erik 5
Ser ut att vara en samlad tropp!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 19:53>Måste man läsa kartor?
Ja, när jag pratade med representanter för SUM vid LU50K så sa de att det fanns något ställe där det alltid hönde att löpare sprang fel, obligatoriskt. Och även om de verkligen försöker skylta var det tydligen inte så lätt att få
>Måste man läsa kartor?
Ja, när jag pratade med representanter för SUM vid LU50K så sa de att det fanns något ställe där det alltid hönde att löpare sprang fel, obligatoriskt. Och även om de verkligen försöker skylta var det tydligen inte så lätt att få
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:02Vi kommer att få en "enklare" karta står det på deras hemsida.
Det här blir skoj och inget att vara rädd för, men att utse en sluttid, nja. 🙂
Vi kommer att få en "enklare" karta står det på deras hemsida.
Det här blir skoj och inget att vara rädd för, men att utse en sluttid, nja. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:09Nu har jag lagt upp en bild med höjdprofil i min träningsdagbok (söndagens pass) för de första 18 km. Om jag får tid i helgen skall jag komplettera med lutningsprocent så även kartovana kan läsa (och lära) 🙂
Apropå navigeringen så är sörmlandsleden hyf
Nu har jag lagt upp en bild med höjdprofil i min träningsdagbok (söndagens pass) för de första 18 km. Om jag får tid i helgen skall jag komplettera med lutningsprocent så även kartovana kan läsa (och lära) 🙂
Apropå navigeringen så är sörmlandsleden hyf
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:14Bara knappa sex veckor kvar till "Rumble in the Jungle". Borde haft något mer långpass i benen men halvmaran på lördag och LL får bli räddningen.
Är lite rädd för regn och då blir det till att revidera sina tidsmål en hel del. Sugande terräng och tungspr
Bara knappa sex veckor kvar till "Rumble in the Jungle". Borde haft något mer långpass i benen men halvmaran på lördag och LL får bli räddningen.
Är lite rädd för regn och då blir det till att revidera sina tidsmål en hel del. Sugande terräng och tungspr