Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrika: Det var någon korsning som tydligen hade ett namn, men det har jag hunnit glömma nu. Om jag inte fattade fel skulle man svänga medan vägen verkar fortsätta tills man hamnar i en by/litet samhälle, där de flesta brukar komma på att de hamnat fel

Angående Fredrikas inlägg 11.51:
De flesta människor skulle nog tro att man skämtade om man anklagade någon som springer 5 mil terränglöpning för att "underprestera". 🙂
Men det är samtidigt rätt inställning, man ska inte vara nöjd med mindre än att ha u

Jag är blir lite orolig när flera pratar om karta för att hitta:-(

Hoppas att SUM markerar ordentligt så man inte springer fel.

Kan någon erfaren löpare ge lite stall tips till en nybörjare

Tack

Ha ha, Pontus, jag fattar poängen 🙂

Men om jag tänker på min egen (normal)strategi så är den "ta det så pass lugnt att jag orkar runt". Inget fel med det, men visst finns det mer att hämta i form av prestation. Borde i alla fall. Det vore kul att testa

Jag fårstår att din kommentar om fega/safe:a gäller din egen prestation, men jag vill gärna passa på ändå att notera i sammanhanget att om man drar ut en snitthastighet som krävs för att nå reptiden i SUM och tänker sig att man fortsätter i samma fart 3km

Det där hade jag nästan kunnat skriva själv - tro inte att jag är så kaxig som jag låter 😉

Klart det vore en råchansning att dra på, även för mig. Men mågon gång måste man ju testa 🙂

Sju personer har på något sätt angivit en tidsram för sitt, som det verkar, högst sannolika deltagande SUM.

Peter 05:00
Fredrika G 06:00
Sebastian 05:30
Mattias 03:30
Jan-Erik 05:00
Jerry 05:15
Medel 05:02
SD 0,04

Målbilder har ju den finesse

För att nå Tyresta innan repdragningen krävs ett tempo under 7:40min/km, vilket ger 5:24h på marathondistansen.

Jag siktar (lätt marinerad i hybris) på 5h jämnt. Har egentligen ingen historik att luta mig mot, men det känns "doable" på nåt sätt (H)

Äh fan jag SKA under 6.

Under 6h eller under 6-tempo? 🙂