Quote from Jonny Persson on 4 March 2014, 15:34Annars kan man alltid sälja hojen och ägna sig åt ädlare idrotter som inte kräver en massa prylar! 😉
Annars kan man alltid sälja hojen och ägna sig åt ädlare idrotter som inte kräver en massa prylar! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 March 2014, 15:44Det jag försökte säga, är som du skriver, att höj styret å testa.
MEN att ett högt styre kan ge mer belastningar än avlastningar, då du såattsäga hänger mer på styret å får då fel vinkel/hållning i ryggen. Att han liksom ska vara beredd på det.
När jag
Det jag försökte säga, är som du skriver, att höj styret å testa.
MEN att ett högt styre kan ge mer belastningar än avlastningar, då du såattsäga hänger mer på styret å får då fel vinkel/hållning i ryggen. Att han liksom ska vara beredd på det.
När jag
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 19:18Mackan: Jag skulle förmodligen lägga mig och lipa i ett dike även efter ett löpandes långpass i den hemska motvinden på östra sidan. There is no escape från vindhelvetet här ute på öa i havet. Om man nu inte vill knyppla eller spela schack 😉
Tack BP, nu
Mackan: Jag skulle förmodligen lägga mig och lipa i ett dike även efter ett löpandes långpass i den hemska motvinden på östra sidan. There is no escape från vindhelvetet här ute på öa i havet. Om man nu inte vill knyppla eller spela schack 😉
Tack BP, nu
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2014, 11:32(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 13:04Bruse, vad säger du om bak-o-framvänd sadel? Har du stött på det förut? Eller var min bekantskap ett unikum i den aspekten?
Bruse, vad säger du om bak-o-framvänd sadel? Har du stött på det förut? Eller var min bekantskap ett unikum i den aspekten?
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2014, 13:43No comments ;~)
No comments ;~)
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 16:10Inte såhär i öppet forum, i alla fall? Eller? 😉
Inte såhär i öppet forum, i alla fall? Eller? 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 19:38Min kommentar är att det avlastar mjukdelarna till 100% = bra!
Dessvärre tror jag risken för vurpa ökar då man inte kan "låsa" sadeln mellan benen om uttrycket kan förstås?
Min kommentar är att det avlastar mjukdelarna till 100% = bra!
Dessvärre tror jag risken för vurpa ökar då man inte kan "låsa" sadeln mellan benen om uttrycket kan förstås?
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 21:27Då får du väl prioritera, Anders! 😉 Vad värdesätter du mest?
Då får du väl prioritera, Anders! 😉 Vad värdesätter du mest?
Quote from Funbeat user on 6 March 2014, 15:04Ryggen skulle aldrig överleva sjukhussängen så jag kör nog rättvänt 😉
Ryggen skulle aldrig överleva sjukhussängen så jag kör nog rättvänt 😉