Quote from Rasmus Olsson on 7 March 2014, 10:02Ska jag slå på den ödmjuka genen, så visst, får du mindre ont av felvänd sadel, så kör på det. Men då tycker jag du istället ska leta upp en sadel som rättvänd gör samma sak. Finns ju massa tillverkare som gör massa olika modeller.
Men jag kan nog nästan
Ska jag slå på den ödmjuka genen, så visst, får du mindre ont av felvänd sadel, så kör på det. Men då tycker jag du istället ska leta upp en sadel som rättvänd gör samma sak. Finns ju massa tillverkare som gör massa olika modeller.
Men jag kan nog nästan
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 19:48Rapport efter dagens racerpremiären i styv S kuling på södra Öland:
-Hade den svarta sadeln avbildad 19 inlägg upp i tråden.
-2 h 20 min / 62 km
-Låg nere i bocken under större delen av tiden.
-Lite trött i ryggen av att svanka så pass mycket men INTE ON
Rapport efter dagens racerpremiären i styv S kuling på södra Öland:
-Hade den svarta sadeln avbildad 19 inlägg upp i tråden.
-2 h 20 min / 62 km
-Låg nere i bocken under större delen av tiden.
-Lite trött i ryggen av att svanka så pass mycket men INTE ON
Quote from Elias Engqvist on 7 March 2014, 21:10Anders: man har ingenting under cykelbyxorna!
Anders: man har ingenting under cykelbyxorna!
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 21:32Uhhh... Äger nog dessvärre inga cykelbyxor. Men OK för att jag tar yllet utanför en funktionskalling nästa gång 😉
Uhhh... Äger nog dessvärre inga cykelbyxor. Men OK för att jag tar yllet utanför en funktionskalling nästa gång 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 March 2014, 23:01Man ska ha cykelbyxor!
Man ska ha cykelbyxor!
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2014, 16:29Näe, aldrig någonsin något under cykelbyxorna!!!! Av flera skäl. Syftet med stoppningen är att hålla rumpan torr och fin, men med kalsongen eller trosor under, så är det där saltavlagringarna osv, samlas och ger upphov till skav. Snuskpelle!
Näe, aldrig någonsin något under cykelbyxorna!!!! Av flera skäl. Syftet med stoppningen är att hålla rumpan torr och fin, men med kalsongen eller trosor under, så är det där saltavlagringarna osv, samlas och ger upphov till skav. Snuskpelle!
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 17:44Ääääää det där är bara trams. Man ska ha det man trivs med. Sen är allt en träningsfråga. Jag har cyklat som längst ca 45 mil på ca 18-19 timmar, med kallingar under. Och inte FN fick jag något skav inte.
Sen finns det alltid en viss risk med det ena el
Ääääää det där är bara trams. Man ska ha det man trivs med. Sen är allt en träningsfråga. Jag har cyklat som längst ca 45 mil på ca 18-19 timmar, med kallingar under. Och inte FN fick jag något skav inte.
Sen finns det alltid en viss risk med det ena el
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 18:44Asg! Äger inga cykelbyxor utan har hittills (oftast) haft funktionskallingar. Men jag klarar ju å andra sidan bara 3 h pga vinden härnere 😉
Får köpa riktiga braxor när jag blir stor cyklist 😉 😉
Asg! Äger inga cykelbyxor utan har hittills (oftast) haft funktionskallingar. Men jag klarar ju å andra sidan bara 3 h pga vinden härnere 😉
Får köpa riktiga braxor när jag blir stor cyklist 😉 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 13:15Men Anders, tänk om det är cykelbyxorna som *gör dig* till en riktig cyklist? 😉
Men Anders, tänk om det är cykelbyxorna som *gör dig* till en riktig cyklist? 😉